خبرگزاری کار ایران

اقدامات کمیسیون حقوق بشر اسلامی در مناطق زلزله زده تشریح شد

کد خبر : ۹۱۸۳۰

کمک‌های مالی وکلای دادگستری صرف کودکان بی‌سرپرست مناطق زلزله زده می‌شود/ براساس آمار سازمان بهزیستی کشور حدود ۲۵ تن از کودکان در زلزله ارسباران بی‌سرپرست شده و حدود ۵۰ تن از کودکان نیز یکی از والدین خود را از دست داده‌اند.

ایلنا: نائب رئیس اسکودا گفت: کمک‌های مالی وکلا و کانون‌های وکلای دادگستری کل کشور به زلزله زدگان آذربایجان شرقی صرف کودکان بی‌سرپرست در مناطق زلزله زده می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن فرهودی نیا در جلسه ستاد بشردوستانه حمایت از آسیب دیدگان زلزله آذربایجان افزود: مبلغ یک میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال جمع آوری شده در این خصوص صرف حمایت از کودکان بی‌سرپرست مناطق زلزله زده می‌شود.
نائب رئیس هیئت امنای دفتر شمالغرب کمیسیون حقوق بشراسلامی با بیان اینکه اگر مشکلی در این مسیر نباشد سعی می‌کنیم این مبلغ در این راه مصرف شود ادامه داد: براساس آمار سازمان بهزیستی کشور حدود ۲۵ تن از کودکان در زلزله ارسباران بی‌سرپرست شده و حدود ۵۰ تن از کودکان نیز یکی از والدین خود را از دست داده‌اند.
وی ضمن تشریح اقدامات کمیسیون حقوق بشراسلامی در مناطق زلزله زده افزود: برنامه ستاد بشردوستانه بر این قرار گرفته بود تا کمک‌های نقدی جمع آوری شده را پس از ساخت واحدهای مسکونی در قالب اسباب مورد نیاز زندگی زلزله زدگان در این مناطق توزیع نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز