خبرگزاری کار ایران

دبیرمنطقه۱۳ دانشگاه آزاد اسلامی:

با سیاست‌های دکتر دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی از هیچ کاندیدایی حمایت نکرد

کد خبر : ۹۱۸۴۵

بعد از اعلام نتیجه انتخابات، آمادگی وهمکاری همه جانبه با رئیس جمهور جدید اعلام می‌شود. /درگزینش نیروی انسانی نباید احساسی برخورد کرد.

ایلنا: دبیر منطقه۱۳ دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با سیاستهایی که دکتر دانشجو پیش گرفته بود دانشگاه آزاداسلامی از هیچ کاندیدایی حمایت نکرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا عبدالحسین رسولی‌نژاد که در مراسم معارفه مدیر گزینش دانشگاه آزاداسلامی استان آذربایجان شرقی در واحد تبریز سخن می‌گفت با اشاره به تحقق حماسه سیاسی در انتخابات اخیر تأکید کرد: ولی بعد از اعلام نتیجه انتخابات، آمادگی وهمکاری همه جانبه با رئیس جمهور جدید اعلام می‌شود.
وی با بیان اینکه درگزینش نیروی انسانی نباید احساسی برخورد کرد، افزود: بخشی از جوانان جامعه که باید متخصص ومتعهد تربیت شده وسرخورده نشوند در اختیار شما هستند واین محقق نمی‌شود مگر اینکه در راستای شعارسال تلاش نماییم.
رسولی‌نژاد گفت: برای گزینش افراد باید، مومن، سالم ومتعهد بودن را ملاک قرار دهیم زیرا می‌خواهیم حیثیت واسناد سیستم را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.
رسولی‌نژاد تصریح کرد: پرسشنامه‌های گزینش باید مورد بازبینی وتجدید نظر قرار گیرد وافرادی که در گزینش کارمی کنند باید افرادی خبره باشند واحساسی برخوردنکنند.
بر پایه این گزارش در پایان این مراسم سید صمد عمادی با حکم مجیدمسافرچی مدیرکل گزینش دانشگاه آزاداسلامی به عنوان مدیر گزینش دانشگاه‌های آزاداسلامی استان آذربایجان شرقی منصوب شد.
وی دارای مدرک کار‌شناسی ارشد مدیریت منابع انسانی بوده ودرقسمتهای مختلف دارای مسئولیت بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز