خبرگزاری کار ایران

واحد‌های صنفی درمرند ساماندهی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۸۳

پلیس همانند سال‌های گذشته طرح‌های کنترل و نظارتی مختلفی را در خصوص واحدهای صنفی به مرحله اجرا می‌گذارد.

ایلنا: پلیس شهرستان مرند در آذربایجان شرقی با واحد‌های صنفی متخلف برابر مقررات برخورد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرمانده انتظامی مرند گفـت: پاسخگویی به نیازهای صنفی اصناف و تامین امنیت پایدار برای آن‌ها ضرورت وجود نظارت بر اماکن عمومی را از سوی پلیس اجتناب ناپذیر کرده است. نوروزی از تشدید مبارزه با تخلفات صنفی در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان با اجرای طرح مشترکی متشکل از عوامل اماکن عمومی و اداره صنعت و معدن و تجارت و نماینده مجمع امور صنفی کنترل و نظارت و برخورد با واحد‌های صنفی متخلف تشدید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پلیس همانند سال‌های گذشته طرح‌های کنترل و نظارتی مختلفی از جمله طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی بازی‌های رایانه‌ای، مراکز اقامتی، سفره خانه‌ها و چایخانه‌ها، دکه‌های حاشیه شهر، لوازم آرایشی و بهداشتی، آرایشگران زنانه، عرضه محصولات فرهنگی، طلافروشان، لباس فروشان را به مرحله اجرا می‌گذارد و اصناف نیز در حوزه کاری خود با عمل به توصیه‌ها و هشدار‌های ارائه شده از طرف پلیس سهم خود را در امنیت ایفا می‌کنند.

نوروزی تاکید کرد: ضرورت دارد به منظور رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و مهمانان این ماه پر خیر و برکت صنوف به ویژه اغذیه فروشان ساماندهی و همکاری‌ها در این زمینه گسترش یابد و تمامی صنوف که در امر ارائه غذا فعالیت دارند برابر دستوراالعمل در این ماه به فعالیت خود ادامه دهند و در صورت تخلف برابر قانون واحد صنفی پلمپ خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز