خبرگزاری کار ایران

رکابزن تیم پتروشیمی تبریز:

دوباره جایگاه‌مان را به عنوان بر‌ترین تیم آسیایی پس می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۱۷

تور چین هایلک مهم‌ترین و پر امتیاز‌ترین تور دوچرخه سواری آسیا محسوب می‌شود و هر سال با حضور رکابزنان خوبی برگزار می‌شود.

ایلنا: رکابزن تیم پتروشیمی تبریز گفت: برای قهرمانی به چین رفته بودیم و با این نتایج دوباره بر‌ترین تیم آسیا می‌شویم و من نیز به جمع سه رکابزن بر‌تر آسیایی باز می‌گردم.
قادر میزبانی گفت: تور چین هایلک مهم‌ترین و پر امتیاز‌ترین تور دوچرخه سواری آسیا محسوب می‌شود و هر سال با حضور رکابزنان خوبی برگزار می‌شود.
وی در مورد سطح تور دوچرخه سواری چین هایلک در این دوره افزود: امسال نیز دوچرخه سواران خوبی در این تور حضور داشتند و حتی امسال نسبت به دوره‌های قبلی از کیفیت خوبی برخوردار بود.
میزبانی اضافه کرد: برای قهرمانی و کسب مقام نخست این تور عازم چین شده بودیم و دنبال آن بودیم که هر کدام از اعضای تیم شرایط مساعد تری داشت اول شود که این دوره با عملکرد خوب پورسیدی قهرمان شد و در مجموع هم توانستیم پیراهن طلایی قهرمانی تیمی را در طول مسابقات حفظ کنیم.
وی ادامه داد: همانطور که پیش بینی می‌کردیم نتیجه‌ای بسیار عالی کسب کردیم و با توجه به بالا بودن سطح تور به احتمال خیلی زیاد در رتبه بندی که بعد از چند روز اعلام خواهد شد، دوباره بر‌ترین تیم آسیا لقب بگیریم و خود من نیز در جمع سه رکابزن بر‌تر آسیایی قرار بگیرم.
رکابزن تیم پتروشیمی تبریز عملکرد دوچرخه سواران ایرانی که در ترکیب تیم‌های خارجی حضور داشتند را خوب ارزیابی کرد و گفت: در واقع تمامی سختی و بار یک تور بر دوش تیمی است که قهرمان می‌شود ولی در کل دیگر رکابزنان ایرانی نیز خوب بودند و نتایج خوبی کسب کردند.
میزبانی در رابطه با تمرینات تیم پتروشیمی و مسابقات پیش رو خاطرنشان کرد: تمرینات چند روزی به دلیل ماه مبارک رمضان و سنگین بودن مسابقات قبلی تعطیل است ولی حدود یک هفته دیگر تمرینات را برای حضور در تور بورنو مالزی که ۲۵ روز دیگر آغاز می‌شود شروع خواهیم کرد و اگر مشکل خاصی پیش نیاید برنامه‌هایمان تا پایان سال اجرا خواهند شد.
وی وضعیت تیم پتروشیمی و حمایت‌های صورت گرفته را قابل قبول و خوب توصیف کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز