خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

تسهیلات سال ۹۲ ایجاد اشتغال در آذربایجان شرقی برابر هشت سال گذشته است

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۰۷

باید با پیگیری‌های مستمر سهم تسهیلات اشتغال آذربایجان شرقی در سال جاری به طول کامل جذب شود.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی گفت: تسهیلات امسال ایجاد اشتغال در این استان با هشت سال گذشته برابری می‌کند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد علیرضابیگی در جلسه کارگروه اشتغال استان اظهار داشت: برای تحقق اهداف تعریف شده در این حوزه تعامل بانک‌های عامل استان جهت پرداخت تسهیلات اشتغال ضروری است.
وی ادامه داد: باید با پیگیری‌های مستمر سهم تسهیلات اشتغال آذربایجان شرقی در سالجاری به طول کامل جذب شود.
علیرضابیگی یادآوری کرد: در این چارچوب دستگاه‌های اجرایی نیز باید آمادگی پذیرفتن طرح‌های سرمایه گذاری و تولیدی را ایجاد کنند تا ساز و کارهای ضروری برای شکل گیری واحدهای جدید و توسعه تولید و اشتغال فراهم شود.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: ستاد سرمایه گذاری چهارمین همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری استان نقطه ثقل ایجاد اشتغال بوده و باید تعهدات این همایش با جدیت پیگری شود.
وی تحقق تعهدات اشتغال و سرمایه گذاری در این استان را نشانه اشراف مدیران به موضوع اشتغال ارزیابی کرد و با اشاره به دستاوردهای اخیر در این حوزه، تاکید کرد: باید روند پرشتاب کنونی ادامه یافته و از تجربیات گذشته به ویژه برگزاری چهارمین همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری به نحو شایسته‌ای بهره برد.

استاندار آذربایجان شرقی استفاده از نظرات بخش‌های غیردولتی را در مسایل مربوط به حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری مورد تاکید قرار داد و افزود: مسئولان دولتی معمولا از نکات مثبت صحبت می‌کنند و کمتر به بیان مشکلات می‌پردازند؛ لذا باید بخش غیردولتی هم حضور داشته باشد و حرف‌های خود را بزند.
وی با بیان اینکه گزارش‌ها نباید یک‌طرفه باشد، گفت: حضور بخش‌های غیردولتی کمک می‌کند که با بررسی تمام ابعاد یک موضوع، تصمیمات جامع‌تر و اثرگذارتری اتخاذ شود.
علیرضابیگی از دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان خواست در جلسه بعدی این کارگروه از نمایندگان اتاق تعاون و انجمن کاریابی‌های استان برای حضور در جلسه دعوت کنند.

وی تعامل و همکاری خوب اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان را عامل موفقیت و سهولت کار‌ها در این حوزه عنوان کرد.
لازم به ذکر است از ابتدای امسال تا پنجم مرداد جاری یکهزار و ۱۱۱ طرح به ارزش ۳۵ هزار و ۲۲۸ میلیارد ریال جهت اشتغال زایی به بانک‌های عامل از محل تسهیلات ریالی صندوق توسعه ملی معرفی شده است.
در این مدت همچنین ۱۳۴ طرح به ارزش ۸۲۴ میلیون و ۴۶۹ هزار و ۳۹۶ دلار از محل تسهیلات ارزی به بانک‌های عامل معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز