خبرگزاری کار ایران

عرضه ۲ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب شرکت گاز آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۱۱

در این نمایشگاه ۲ هزار عنوان کتاب در بخش‌های علوم دینی و قرآنی، کودک و نوجوان، کامپیو‌تر، تاریخی و ادبی شامل شعر، داستان، رمان، اجتماعی، سلامت، فرهنگی و هنری به معرض نمایش گذاشته شده است.

ایلنا: رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، از برپایی نمایشگاه عرضه کتب و محصولات فرهنگی با ۲ هزار عنوان کتاب برای کارکنان و خانواده‌ها خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی فتح اله‌زاده در ارتباط با برپایی این نمایشگاه کتاب اظهار داشت: در این نمایشگاه ۲ هزار عنوان کتاب در بخش‌های علوم دینی و قرآنی، کودک و نوجوان، کامپیو‌تر، تاریخی و ادبی شامل شعر، داستان، رمان، اجتماعی، سلامت، فرهنگی و هنری به معرض نمایش گذاشته شده است.
وی افزود: کتب عرضه شده در این نمایشگاه با ۴۰ درصد تخفیف عرضه گردیده و همکاران در ایام کاری و خانواده همکاران در روزهای پنج شنبه و جمعه از این نمایشگاه بهره‌مند می‌گردند.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز از جمله اقدامات صورت گرفته برای راه اندازی این نمایشگاه را توسعه مکانی، عرضه جامع کتب اعلام کرد و گفت: در این نمایشگاه سعی شده با در نظر گرفتن نیاز‌ها و خواسته‌های کارکنان عناوین جدید به این کتاب‌ها افزوده شود.
خاطر نشان می‌شود کلیه آثار این مرکز به مناسبت ماه رمضان تا ۱۵ مردادماه به علاقمندان عرضه می‌گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز