خبرگزاری کار ایران

دیدار استاندار آذربایجان شرقی با خانواده‌های شهیدان نیازی و اکرمی

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۱۵

در این دیدار‌ها که به طور جداگانه صورت گرفت استاندار آذربایجان شرقی از وضعیت زندگی این دو خانوده شهید آگاه شد.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی با حضور در منازل شهیدان اکرمی و نیازی در تبریز، ضمن دیدار صمیمی با خانواده‌های این دو شهید، از فداکاری‌ها و ایثار آنان تجلیل کرد.
به گزارش ایلنا احمد علیرضابیگی با حضور در منزل خانواده شهید علی نیازی از شهدای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، در فضایی صمیمی با همسر و فرزندان این شهید گرانقدر دیدار و از وضعیت زندگی آنان باخبر شد.
وی همچنین در منزل مادر شهید میر حمید اکرمی از شهدای هشت سال دفاع مقدس حضور یافت و ضمن دیدار با مادر و برادر این شهید والامقام، از زحمات آنان قدردانی کرد.
استاندار آذربایجان شرقی در این دیدار‌ها با تجلیل از مقام شامخ شهدا، گفت: امروز ملت ایران مرهون جان فشانی‌های شهدا هستند و عزت و عظمت جمهوری اسلامی به برکت خون‌های شهیدان به دست آمده است.
وی همچنین با اهدای تندیس یادبود از ایثارگری‌های خانواده‌های این دو شهید والامقام قدردانی و برای آن‌ها صحت و سلامتی آرزو کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و مشاور استاندار در امور ایثارگران نیز علیرضابیگی را در این دیدار‌ها همراهی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز