خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی خبر داد:

نظارت ویژه بر مراکز تفریحی و پارکهای آذربایجان شرقی در طول تابستان

کد خبر : ۹۳۱۲۱

طی یک ماهه گذشته با انجام ۲۸۶ مورد بازرسی ۳۹ فقره پرونده با عناوین گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

ایلنا: معاون نظارت وبازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و افزایش حضور شهروندان در مراکز تفریحی و پارک‌ها بویژه پس از انجام فرایض دینی و افطار در ایام ماه مبارک رمضان، طرح نظارتی ویژه بازدید و بازرسی از غرفه‌ها و بوفه‌های موجود در این مراکز و شهربازی‌ها از ابتدای تیرماه آغاز شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل عطاپور ادامه داد: ستاد خبری این سازمان با شماره ۱۲۴ آماده دریافت شکایات وگزارشات مردمی از تخلفات احتمالی غرفه‌ها و بوفه‌های موجود در پارک‌ها ومراکز تفریحی بوده و به شهروندان اطمینان خاطر می‌دهیم با موارد تخلف به شدت و سرعت برخورد خواهد شد.
وی افزود: طی یک ماهه گذشته با انجام ۲۸۶ مورد بازرسی ۳۹ فقره پرونده با عناوین گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
عطاپور اظهار امیدواری نمود: با تداوم اقدامات نظارتی تا پایان تابستان شهروندان ومیهمانان وارده به شهر اوقات خوبی را درمراکز تفریحی و پارکهای تبریز سپری نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز