خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل خانه سازی پیش ساخته آذربایجان شهرداری تبریز:

خانه سازی پیش ساخته آذربایجان به فن‌آوری روز ساخت مسکن مجهز شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۴۰

با ورود و راه‌اندازی این فن‌آوری در شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان، امکان تولید و واگذاری ۱۰۰۰ واحد مسکونی فراهم خواهد شد.

ایلنا: مدیرعامل شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان شهرداری تبریز از تجهیز این شرکت به فن‌آوری روز بلند مرتبه‌سازی در احداث مسکن خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالله‌پور که در نشست بررسی عملکرد حوزه معاونت فنی و عمرانی و سازمان‌های تابعه این معاونت سخن می‌گفت با اشاره به خرید و بارگیری تجهیزات و امکانات فن‌آوری تولید قالب تونلی ساخت مسکن از کشور ترکیه گفت: با ورود و راه‌اندازی این فن‌آوری در شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان، امکان تولید و واگذاری ۱۰۰۰ واحد مسکونی فراهم خواهد شد.
وی همچنین از فن‌آوری مسکن به روش قالب بتنی بلند مرتبه در ۱۲ طبقه به عنوان یکی دیگر از سیستم‌های تولید مسکن در این شرکت یاد کرد و گفت: این شرکت قادر است با استفاده از این روش نیز سالانه ۱۵۰۰ واحد مسکونی تولید و به متقاضیان واگذار کند.
عبدالله‌پور همچنین شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان را بازوی کمکی دولت در اجرای مسکن مهر طی سال‌های اخیر معرفی کرد وگفت: شهرداری تبریز در اجرای طرح ملی مسکن مهر، اقدامات و برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای را در دستور کار خود قرار داده و در این راستا برنامه‌ریزی برای احداث واحد مسکونی پیش توسط شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان آغاز گردیده که یک هزار و ۵۰۰ واحد از این واحد‌ها ساخته و به اتمام رسیده و مابقی در شرف اتمام است.
وی خاطرنشان کرد: این شرکت از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر در کشور، احداث تعداد قابل توجهی از این واحدهای مسکونی را برعهده گرفت و خوشبختانه اولین سند واحدهای احداثی شهرداری، برای نخستین بار در کشور و در بین طرح‌ها و پروژه‌های متعدد مسکن مهر، برای واحدهای تولیدی و احداثی شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان از شرکت‌های تابعه و مهم شهرداری تبریز صادر و واگذار شد.
عبدالله‌پور در عین حال از اتمام ۵۵۰ واحد مسکونی احداثی این شرکت در میدان ستارخان و نیز مجموعه‌های رفاهی، تفریحی و خدماتی این مجموعه خبر داد و گفت: این واحد‌ها برای افتتاح و بهره‌برداری در عید سعید فطر آماده هستند.
وی با اشاره به احداث یک هزار و ۴۰۰ واحد برای اقشار کم درآمد از سوی این شرکت گفت: خوشبختانه شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان در سالهای اخیر توجه به اجرای مسکن برای اقشار کم درآمد را در اولویت خود قرار داده و با تحویل این واحد‌ها کمک زیادی به رفع مشکلات این افراد خواهد کرد.
وی همچنین با اشاره به اینکه شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان اجرای پروژه‌های مختلف شهری را نیز در برنامه کاری خود گنجانده است، تاکید کرد: آغاز احداث ۱۲ پل عابرگذر توسط این شرکت انجام گرفته، که از این تعداد ۵ پل نصب و بقیه نیز به زودی در محل‌های مورد نصب برای استفاده شهروندان نصب خواهد شد.
عبدالله‌پور با اشاره به اجرای برج آذربایجان در خیابان ۱۷ شهریور توسط شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان گفت: این شرکت عملیات احداث ساختمان‌های تجاری وخدماتی در سه منطقه شهرک طالقانی، کوی استانداری و یکه دکان را با ۴۰۰ واحد برای ایجاد مطب و ۴۰۰ واحد بصورت تجاری آغاز کرده است، که امیدواریم با بهره برداری از این مجتمع‌ها بخشی از مشکلات شهروندان رفع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز