خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز:

شهرداری تبریز امسال ۷۹ برنامه فرهنگی هنری اجرا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۴۳

برگزاری جشنواره‌های متعدد و متنوع فرهنگی، هنری، جشنواره سالانه تابستانی برای ششمین سال متوالی، آمادگی برای مشارکت در برگزاری نمایشگاه کتاب تبریز، برنامه‌ریزی برای تدوین و چاپ فرهنگ‌نامه دفاع مقدس، تولید ۱۳ قسمت از مجموعه مستند محلات تبریز، اجرای برنامه نمای نزدیک، برگزاری خوشنویسی کتابت قرآن کریم، جشنواره کارتون‌های شهر و شهروندی، و تقویت برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی در فرهنگسرای الغدیر از مهم‌ترین اقدامات این سازمان و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز به شمار می‌رود.

ایلنا: مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز از برنامه‌ریزی برای اجرای ۷۹ برنامه مختلف و متنوع فرهنگی وهنری درطول سال جاری توسط این سازمان در شهر تبریز خبرداد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، سید رضا علوی نشست بررسی عملکرد این سازمان که با حضور شهردار تبریز برگزار شد، افزود: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در سال‌های اخیر با حمایت‌های شهرداری تبریز توانسته برنامه‌های متنوعی را در شهر تبریز اجرا کند که این برنامه‌ها زمینه‌ساز ارتقای سطح نشاط و شادابی عمومی شهروندان شده است.
وی با اشاره به اهم برنامه‌های این سازمان گفت: برگزاری جشنواره‌های متعدد و متنوع فرهنگی، هنری، برگزاری جشنواره سالانه تابستانی برای ششمین سال متوالی، آمادگی برای مشارکت در برگزاری نمایشگاه کتاب تبریز، برنامه‌ریزی برای تدوین و چاپ فرهنگ‌نامه دفاع مقدس، تولید ۱۳ قسمت از مجموعه مستند محلات تبریز، اجرای برنامه نمای نزدیک، برگزاری خوشنویسی کتابت قرآن کریم، جشنواره کارتون‌های شهر و شهروندی، و تقویت برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی در فرهنگسرای الغدیر از مهم‌ترین اقدامات این سازمان و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز به شمار می‌رود.
علوی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگسرای بزرگ الغدیر نیز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۷ هزار نفر از برنامه‌ها و کلاس‌های این مجموعه بهره‌مند شده‌اند.
وی به عملکرد موسسه چاپ و نشر هاتف‌شهر وابسته به شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: با اعمال مدیریت موثر و نیز کاهش هزینه‌ها، موسسه هاتف‌شهر عملکرد مالی موفق داشته و درآمدهای آن نیز ۱۰۹ درصد محقق شده است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در خاتمه خواستار تخصیص و تزریق اعتبارات و بودجه‌‌ای خاص برای برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی هنری خاص در مجموعه شهرداری تبریز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز