خبرگزاری کار ایران

همسر شاکی عامل اصلی برداشت از حساب اینترنتی در تبریز

کد خبر : ۹۳۹۴۲

پس از بررسی موضوع مشخص شد سرپرست خانواری که راننده بیابانی بوده به جهت مدیریت مالی خانواده، کارت بانکی خود را با رمز مربوطه در اختیار همسرش قرار داده و او بیش از حد از کارت برداشت کرده است.

ایلنا: رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی از پشیمانی همسرعامل برداشت‌های غیر مجاز اینترنتی خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد قاسملو گفت: فردی با ارائه شکوائیه‌ای اعلام داشته که از حساب بانکی وی ۱۶ میلیون تومان به صورت اینترنتی برداشت غیر مجاز انجام گرفته است.
رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی افزود: پس از بررسی موضوع مشخص شد سرپرست خانواری که راننده بیابانی بوده به جهت مدیریت مالی خانواده، کارت بانکی خود را با رمز مربوطه در اختیار همسرش قرار داده و او بیش از حد از کارت برداشت کرده است که ماموران موضوع را بررسی و پس از کشف موضوع توسط پلیس فتا متهمه به جرم خود اعتراف کرد.
قاسملو ادامه داد: استعلامات لازم از بانک معمول و در جواب واصله مشخص شد که طی ۵ فقره از طریق دستگاه‌های پوز فروشگاهی ملت و پارسیان اقدام به خرید کالا شده است، آدرس‌های فروشگاههای نصب دستگاه‌های پوز از بانک‌های مربوطه اخذ و با عنایت به اینکه آدرس محل‌های خریداری شده چهار مورد زرگری و یک مورد فروش لوازم آرایشی فعال در سطح تبریز بوده، طی تماس تلفنی چگونگی موضوع از آن‌ها تحقیق که صاحب واحدهای صنفی اعلام داشتند که یک نفر خانم به هویت معلوم اقدام به خرید طلاجات و لوازم آرایشی نموده است.
وی افزود: فیلم در بررسی‌ها مشخص شد، عامل برداشت‌های غیر مجاز همسر شاکی بوده است که درادامه تحقیقات همسر شاکی طی چندین فقره تماس تلفنی اعلام داشته که به جهت نیاز مالی و رفع مشکلات اقدام به انجام این اشتباه بزرگ نموده و از کرده خود پشیمان و خواستار مساعدت جهت اخذ نظر رضایت همسرش را داشته است.
قاسملوگفت: با توجه به اینکه متهمه به اشتباه خود پی برده و مبلغ برداشتی را به حساب شاکی عودت داده بود به جهت جلوگیری از بروز اختلافات خانودگی و خدشه دار نشدن کانون گرم خانواده، شاکی به این پلیس دعوت و چگونگی موضوع و اظهار ندامت همسرش به وی اعلام و نظر شاکی جهت اعلام رضایت و مختومه شدن پرونده جلب و اقدامات تکمیلی به اتفاق شاکی به دادسرار ارسال و با رضایت شاکی پرونده مختومه شد.
وی به خانواده‌ها توصیه کرد: با عنایت به اینکه برداشت‌های اینترنتی انجام گرفته غیر مجاز از حساب سرپرستان خانواده توسط اعضاء در استعلامات مشخص و به نوعی موجبات تزلزل کانون خانواده را رقم می‌زند. از هرگونه برداشت غیر مجاز و سوء استفاده از اطلاعات بانکی افراد خانواده جدا خودداری نموده و در صورت نیاز مالی آن را با سرپرست خانواده در میان گذاشته تا مشکل مرتفع گردد. به یاد داشته باشیم که هیچ یک از اعضای خانواده دوست ندارند اعتماد خانواده در بیرون از دایره محبت خانواده خدشه دار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز