خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازان در راه اصفهان

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۴۵

تراکتورسازی تبریز که از هفته چهارم نیز در اصفهان میهمان سپاهان است تمرینات خود را در اصفهان پیگیری می‌نماید و پس از بازی مقابل سپاهان به تبریز باز خواهد گشت.

ایلنا: تیم تراکتورسازی تبریز که خود را برای رویارویی با تیم ذوب آهن اصفهان آماده می‌کند امروز با پرواز ساعت ۱۸: ۰۵ تبریز را به مقصد اصفهان ترک می‌کند.
به گزارش ایلنا تراکتورسازی که از هفته چهارم نیز در اصفهان میهمان سپاهان است تمرینات خود را در اصفهان پیگیری می‌نماید و پس از بازی مقابل سپاهان به تبریز باز خواهد گشت.
دیدار تیم‌های تراکتورسازی و ذوب آهن از ساعت ۲۲ فردا سه شنبه در استادیوم فولاد شهر اصفهان برگزار می‌شود.
آخرین وضعیت مهدی کریمیان
لازم به ذکر است تیم تراکتورسازی تبریز در پی تصادف شب پریروز مهدی کریمیان هافبک این تیم، شرایط روحی خوبی ندارد. این حادثه مردم را هم به شوک فرو برد. مراجعه مردم به بیمارستان جهت اطلاع از احوال کریمیان به قدری زیاد بود که مسئولین بیمارستان تقاضا کردند مردم از مراجعه به بیمارستان خوداری نمایند تا نظم و ترتیب و آرامش بیمارستان مراعات شود. عنایت خداوند، دعای خیر مومنین روزه دار و سعی و کوشش پزشکان جواب داد و دیروز مهدی کریمیان به حالت تنفس طبیعی برگشت. دکتر صادق و دکتر مولایی پزشکان تیم که از دیروز بر بالین مهدی حاضر بوده و روند درمان وی را نظارت می‌کردند امروز خبر خوشحال کننده‌ای دادند. مهدی کریمیان هوشیاری خود را باز یافته و امروز از icu به بخش انتقال خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز