خبرگزاری کار ایران

آمار ولادت‌ها در بناب با سال قبل تغییر چندانی نداشته است

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۸۸

۸۴۵ مورد ولادت امسال در بناب ثبت شده است.

ایلنا: رئیس ثبت احوال بناب گفت: آمار ولادت‌ها در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییر محسوسی نداشته است.
به گزارش خبرنگار ایلنا عبدالرضا اسماعیل نیا که در جلسه شورای ثبت وقایع حیاتی این شهرستان سخن می‌گفت اظهار داشت: از ابتدای امسال ۸۴۵ مورد ولادت در این شهرستان ثبت شده که از این تعداد ۴۳۵ نفر پسر و بقیه دختر هستند.
وی افزود: ۸/۹۹ درصد این ولادت‌ها در مهلت قانونی ثبت شده‌اند.
اسماعیل نیا همچنین به ثبت ۲۳۸ مورد فوت در چهار ماه اول امسال در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۶/۹۶ مورد از فوتی‌ها در مهلت قانونی ثبت شده‌اند.
رییس ثبت احوال بناب با اشاره به آمار ازدواج و طلاق شهرستان در چهار ماه اول امسال گفت: در این مدت ۵۹۱ مورد ازدواج و ۱۰۷ مورد طلاق به ثبت رسیده که نسبت ازدواج به طلاق ۵/۵ به یک بوده است.
اسماعیل نیا افزود: با وجود اینکه در قانون بودجه ۹۲ به صراحت اعلام شده افرادی که وقایع حیاتی را در مهلت قانونی به ثبت نرسانند ضمن معرفی به مراجع قضایی از ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار ریال جریمه برخوردار می‌شوند، اما تا امروز از این ابزار استفاده نکرده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: طبق تفاهم نامه امضا شده باید تمام وقایع ازدواج، طلاق و حتی اعلامیه‌های فوت از طریق سیستم یکپارچه الکترونیکی در دفا‌تر اسناد ثبت شده و به سرعت ارسال شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز