خبرگزاری کار ایران

سامانه 1812 محیط زیست آذربایجان شرقی در مردادماه به ۵۰۰ شکوائیه مردمی پاسخ داد

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۷۲

بالغ بر ۸۰ درصد شکایات سامانه ۱۸۱۲ مربوط به آلودگی محیط زیست انسانی و بقیه در خصوص کسب اطلاعات آموزشی و گزارش تخلفات صید و شکار در محیط زیست طبیعی بوده است.

ایلنا: مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجانشرقی از رسیدگی به ۵۰۰ شکوائیه تلفنی ثبت شده در سامانه ۱۸۱۲ محیط زیست آذربایجان شرقی خبر داد
به گزارش خبرنگار ایلنا، بیوک رئیسی بیشترین شکوائیه‌ها را مربوط به آلودگی ناشی از سوزاندن ضایعات، تایر و زباله توسط مردم اعلام کرد و گفت: تماس‌های تلفنی مردم علاوه بر شکایت، جنبه اطلاع رسانی از تخریب محیط زیست، کسب اطلاعات و همیاری افتخاری در خبررسانی را نیز در خود دارد.
وی با اشاره به انجام ۳۶۰ ماموریت پایش و کنترل برای رسیدگی به تماس‌های رسیده توسط کار‌شناسان محیط زیست در طول مرداد ماه تصریح کرد: به کلیه تماس‌های تلفنی مردم با اعزام کار‌شناس یا یگان حفاظت پاسخ و رسیدگی شده است.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان، با اشاره به تنوع موضوعات و مطالبات تلفنی مردم و علاقه مندان محیط زیست تشریح کرد، بالغ بر ۸۰ درصد شکایات سامانه ۱۸۱۲ مربوط به آلودگی محیط زیست انسانی و بقیه در خصوص کسب اطلاعات آموزشی و گزارش تخلفات صید و شکار در محیط زیست طبیعی بوده است.
وی از مردم خواست با مشاهده هر گونه تخریب یا آلودگی محیط زیست، شکار صید و غیر مجاز حیات وحش و تخلفات مشابه مراتب را با تلفن رایگان ۱۸۱۲ به ادارات محیط زیست اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز