خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی:

حداقل زمان رسیدن به محل توسط عوامل ۱۱۰ به ۱۳ دقیقه کاهش یافته است

کد خبر : ۹۴۵۷۷

۷۶ هزار بار زنگ پلیس ۱۱۰ در تبریز به صدا درآمد. /۲۰ درصد از این تماس‌ها در رابطه با اخذ راهنمایی و ارشاد بوده و ۲۰ درصد از تماس‌ها غیر قابل رسیدگی و شامل مزاحمت‌ها و خارج از حیطه کاری پلیس ۱۱۰ بود.

ایلنا: معاون عملیات فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: در سه ماهه نخست سال جاری از۷۵ هزار و ۶۴۳ مورد تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰، بالای ۶۰ درصد منجر به ماموریت و تشکیل پرونده شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد احمد علیپور افزود: ۲۰ درصد از این تماس‌ها در رابطه با اخذ راهنمایی و ارشاد بوده و ۲۰ درصد از تماس‌ها غیر قابل رسیدگی و شامل مزاحمت‌ها و خارج از حیطه کاری پلیس ۱۱۰ بود.
وی با بیان اینکه این مرکز بعضا در برخی از ماموریتهای خود با تاخیر مواجه می‌شود گفت: بخشی از این تاخیر‌ها به علت نقص فنی خودرو، اعلام ماموریت در برخی ساعات پیک ماموریت پلیس ۱۱۰، از جمله عصر‌ها، اجتناب ناپذیر است.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی آذربایجانشرقی استفاده از دستگاه call senter به منظور پیگیری ساعت تماس، زمان ابلاغ به مامور را از جمله برنامه‌های کنترلی برای افزایش رضایتمندی مردم عنوان کرد و افزود: با این دستگاه، زمان حضور ماموران و کیفیت حضور ماموران برای رضایتمندی مردم مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه در ماموریتهای پلیس ۱۱۰، میزان تاخیر تا ۱۳ درصد قابل قبول است گفت: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته، شاخص انحراف از این معیار پایین‌تر از ۱۳ درصد است بطوری که در استان در استان ۷. ۷ درصد و در شهر تبریز بدلیل ترافیک، ۸. ۸ درصد است.
علیپور با بیان اینکه ۷۰ درصد تماس‌ها با پلیس ۱۱۰ در شهر تبریز به ثبت می‌رسد گفت: در ۳ ماهه نخست سال جاری، در مجموع ۲ هزار و ۵۰ تماس کنترلی داشتیم.
وی از عدم ارائه آدرس دقیق به عنوان یکی از علل تاخیر در ماموریت‌های پلیس ۱۱۰ عنوان کرد و از شهروندان خواست، در حین تماس با اپراتوری پلیس ۱۱۰، در ارائه آدرس دقیق از جمله خیابان اصلی، اماکن معروف و کوچه و پلاک توجه کنند.
وی تصریح کرد: حداقل زمان رسیدن به محل توسط عوامل ۱۱۰ در داخل شهر، ۱۵ دقیقه بوده و این زمان به ۱۳ دقیقه کاهش یافته و تلاش داریم برای رسیدن به استانداردهای جهانی به ۱۰ دقیقه کاهش پیدا کند.
علیپور با تاکید بر عدم پیگیری مکرر گزارش حوادث توسط شهروندان گفت: با توجه به محدود بودن توان اپراتور‌ها، بعضا شهروندان حادثه‌ای را گزارش می‌دهند و پیرو آن هرکس که آن حادثه را مشاهده می‌کند با ۱۱۰ تماس می‌گیرد، و این باعث اتلاف وقت اپراتور‌ها می‌شود.
وی با اعلام شماره سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۵۱۱۱۰ گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به مسائل امنیتی از جمله پاکسازی محلات را با پلیس ۱۱۰ در جریان بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز