خبرگزاری کار ایران

انتقاد فرماندار بناب از خدمات نانوایی و گرانی برخی کالا‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۶۰

دریافت مبالغ اضافی به عنوان زیرمیزی توسط برخی پزشکان و گران فروشی داروخانه‌های شبانه روزی را از دیگر مشکلات بازار شهرستان بناب است. / کیفیت پایین پخت نان و تفاوت قیمت فروش آن در بیشتر نانوایی‌ها باید اصلاح شود. / بالا بودن قیمت برخی کالا‌ها در بازار بناب موجب نارضایتی مردم شده است. / اداره صنعت، معدن و تجارت بنباب موظف شده است تا ۱۰روز آینده تمام قیمت‌ها را کنترل و قیمت برخی کالاهای اساسی مانند پوشاک، گوشت مرغ و میوه را کاهش دهد.

ایلنا: فرماندار بناب در جلسه ستاد تنظیم بازار عملکرد ادارات مختلف در این شهرستان را زیر سوال برد وخواهان رسیدگی به آن شد.
انتقاد سعید برقی از عملکرد نانوایی‌های این شهرستان از جمله این موارد بود.
وی با اشاره به کیفیت پایین پخت نان و تفاوت قیمت فروش آن در بیشتر نانوایی‌ها گفت: متاسفانه بازرسان نانوایی‌ها ضعیف عمل کرده و در کارشان جدی نیستند.
برقی افزود: باید بازرسی‌ها تشدید و با نانواهای متخلف برخورد شود.
وی همچنین از بالا بودن قیمت برخی کالا‌ها در بازار بناب ابراز ناراحتی کرد و گفت: این موضوع موجب اعتراض مردم شده و باید در اولین فرصت رفع شود.
برقی اداره صنعت، معدن و تجارت بناب را موظف کرد تا ۱۰روز آینده تمام قیمت‌ها را کنترل و قیمت برخی کالاهای اساسی مانند پوشاک، گوشت مرغ و میوه را کاهش دهند.
وی دریافت مبالغ اضافی به عنوان زیرمیزی توسط برخی پزشکان و گران فروشی داروخانه‌های شبانه روزی را از دیگر مشکلات بازار شهرستان در بخش بهداشت و درمان ذکر کرد و گفت: تخلف توسط قشر پزشکان و داروسازان درشان آن‌ها نیست و مسوولان مربوطه و اداره تعزیرات حکومتی باید به شدت با متخلفان این بخش برخورد کنند.
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بناب هم در این جلسه از تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در چهار ماه امسال خبر داد و گفت: هم اکنون انواع گوشت، برنج و شکر با قیمت مناسب دولتی در بازار موجود است.
سعید رحمان‌پور افزود: در نمایشگاه ضیافت امسال که از ابتدای ماه رمضان برپا شده بود کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در قالب ۵۰ غرفه و با قیمت دولتی عرضه شد.
وی همچنین از فعال‌تر شدن بازرسی‌های صنفی این اداره در سطح بازار خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۶۰۰مورد بازرسی در سطح شهرستان انجام شده که طی آن ۶۰ فقره پرونده تخلفاتی تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز