خبرگزاری کار ایران

اختیار توزیع اعتبارات هزینه‌ای آذربایجان شرقی به معاونت برنامه‌ریزی استانداری تفویض شد

کد خبر : ۹۵۵۶۹

این تصمیم در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان شرقی اتخاذ شد.

ایلنا: سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان آذربایجان شرقی در سال ۹۲، با حضور اعضای این شورا و به ریاست استاندار برگزار شد.
به گزارش ایلنا در این جلسه پس از بحث و بررسی در خصوص وضعیت اعتبارات هزینه‌ای استان در سال ۹۲، اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با تفویض اختیار توزیع این اعتبارات بین دستگاه‌های اجرایی استان به معاونت برنامه‌ریزی استانداری موافقت کردند.
در این جلسه همچنین ۴۱ مورد از مصوبات کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان و ۹ مورد از مصوبات کارگروه تخصصی میراث فرهنگی و گردشگری استان به تصویب رسید.
اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همچنین با برگزاری جشنواره استانی عفاف و حجاب و همایش ملی بهداشت محیط در تبریز موافقت کردند.
واگذاری اعتبارات مساجد و کانون‌های فرهنگی مذهبی به اداره کل میراث فرهنگی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و واگذاری زمین متعلق به آموزش و پرورش به سپاه عاشورا به منظور احداث مجموعه آموزشی از دیگر مصوبات سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بود.
در این جلسه نمایندگان شبستر و ملکان در مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان عضو ناظر حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز