خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی:

بازار كار فارغ‌التحصیلان دامپزشكی مناسب نیست

asdasd

با برپایی مراسمی و با رونمایی از اولین فیلم پویانمایی دامپزشکی تولید شده در كشور روز دامپزشک در تبریز گرامی داشته شد.

ایلنا- تبریز: معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی گفت: فرصت‌های شغلی مناسبی برای فارغ‌التحصیلان دامپزشكی فراهم نشده است.

به گزارش ایلنا از تبریز فرخ مسجدی در مراسم گرامیداشت روز دامپزشكی در تبریز، با اشاره به اهمیت فعالیت دامپزشكان به واسطه ارتباط با قشر تولید كننده و كم‌درآمد جامعه، افزود: اگر هزینه‌های تولید كاهش یابد فرصت شغلی بیشتری برای دامپزشكان فراهم می‌شود.

وی بر تولید محصولات جدید در حوزه دامپزشکی تاكید كرد و گفت: با سرمایه‌گذاری در حوزه‌های جدید از جمله پرورش اسب می‌توان میزان اشتغال و درآمدزایی این بخش را افزایش داد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: فعالیت‌های دامپزشكی ارتباط مستقیم با اقتصاد دارد و تامین معیشت و سلامت مردم نیز در گرو خدمات این قشر است.

مسجدی با اشاره به این كه مردم مواد غذایی را به واسطه اعتماد به فعالیت‌های مهاری و نظارتی دامپزشكان مصرف می‌کنند، اظهار كرد: دستیابی به غذای سالم جزو تكالیف برنامه پنجم توسعه است.

وی خاطرنشان كرد: اگر در تولید محصول سالم اهتمام لازم صورت نگیرد، تقاضا برای استفاده از محصولات وارداتی افزایش خواهد یافت.

معاون استاندار آذربایجان شرقی اعلام كرد: از تولید كنندگان محصولات سالم از جمله مرغ بدون آنتی‌بیوتیك حمایت می‌شود و به آنها اجازه فروش محصولات سالم و بهداشتی در شرایط وی‍ژه را خواهیم داد.

در پایان این مراسم اولین فیلم پویانمایی دامپزشکی تولید شده در كشور رونمایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز