خبرگزاری کار ایران

سرپرست مدیریت امور اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

نظام نامه پیوست فرهنگی طرح‌های مهم و کلان کشور توسط رییس جمهوری ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۱۷

در کشور طرح‌های توسعه در ابعاد اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، ارتباطی، اجتماعی، حقوقی، قضایی، سیاسی و امنیتی انجام می‌گیرد که تاثیرات مهمی در فرهنگ جامعه و شیوه زندگی افراد ایجاد می‌کند و بی‌توجهی به آثار و پیامدهای این گونه طرح‌ها نتایج زیان باری در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی به دنبال دارد. / رصد کردن آثار و پیامدهای فرهنگی طرح‌ها مساله ضروری و اجتناب ناپذیر بوده و تدوین این نظام نامه در همین راستا بوده است.

ایلنا: سرپرست مدیریت امور اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی از ابلاغ نظام نامه پیوست فرهنگی طرح‌های مهم و کلان کشور توسط رییس جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا احمد غریوی گفت: پیرو رهنمودهای مقام معظم رهبری در هفدهم آذرماه ۸۶ به اعضای شورای انقلاب فرهنگی در خصوص ضرورت پیش بینی پیوست فرهنگی برای طرح‌های مهم و براساس ماده ۲ قانون برنامه پنجم توسعه نظام نامه پیوست فرهنگی طرح‌های مهم و کلان کشور در ۸ ماده درهفتصدو و سی و دومین جلسه مورخه بیست و یکم فروردین ماه سال ۹۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب و توسط رییس جمهوری اسلامی ایران به کلیه دستگاههای اجرایی کشور ابلاغ شد.
وی با اشاره به مقدمه این نظام نامه گفت: در کشور طرح‌های توسعه در ابعاد اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، ارتباطی، اجتماعی، حقوقی، قضایی، سیاسی و امنیتی انجام می‌گیرد که تاثیرات مهمی در فرهنگ جامعه و شیوه زندگی افراد ایجاد می‌کند و بی‌توجهی به آثار و پیامدهای این گونه طرح‌ها نتایج زیان باری در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی به دنبال دارد لذا رصد کردن آثار و پیامدهای فرهنگی طرح‌ها مساله ضروری و اجتناب ناپذیر بوده و تدوین این نظام نامه در همین راستا و برای دست یابی به اهداف مورد انتظار می‌تواند در رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگی جامعه منشاء آثار خیر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز