خبرگزاری کار ایران

فرماندار بستان آباد:

عدم پرداخت به موقع مبالغ خرید گندم، کشاورزان را در مضیقه قرار می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۳۷

رفع مشکلات بخش کشاورزی، توسعه اقتصاد این شهرستان را تضمین خواهد کرد./ با تشکیل ستاد خریدگندم، تاکنون خرید بیش از هفت هزار تن گندم تولیدی در بخش زراعی این شهرستان عملی شده است.

ایلنا: فرماندار شهرستان بستان آباد از پرداخت نشدن به موقع مبالغ گندم خریداری شده از کشاورزان در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: عدم پرداخت بموقع مبالغ خرید گندم، کشاورزان را درمضیقه مالی قرار می‌دهد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، الیاس گل محمد‌زاده در جلسه بررسی مشکلات روستاییان این شهرستان با اشاره به ظرفیت۳۰ هزار تنی ذخیره گندم شهرستان و مصرف سالانه ۱۲ هزارتن در آن گفت: با تشکیل ستاد خریدگندم، تاکنون خرید بیش از هفت هزار تن گندم تولیدی در بخش زراعی این شهرستان عملی شده است.
وی با اشاره به فرسوده بودن ناوگان موتوری بخش کشاورزی شهرستان، خواستار توجه ویژه برای پرداخت اعتبارات جهت نوسازی و بازسازی ماشین آلات بخش کشاورزی شد.
فرماندار بستان آباد با اشاره به کمبود آب در این شهرستان بخصوص در بخش کشاورزی، خواستار توجه به ساخت کانال‌های آبیاری و ساماندهی کانال‌های تخریب شده و احیای قنوات شده وگفت: حل مشکلات بخش کشاورزی، توسعه اقتصاد این شهرستان را تضمین خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز