خبرگزاری کار ایران

پتروشیمی تبریز قهرمان تور بورنئو مالزی شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۹۷

تور بورنئو مالزی در ۵ مرحله و با حضور پانزده تیم در کشور مالزی برگزار شد.

ایلنا: تیم پتروشیمی تبریز با پیروزی مهدی سهرابی و کسب سه عنوان دیگر در صدر توربورنئو قرار گرفت و فاتح بی‌رقیب این مسابقات شد.
به گزارش ایلنا مرحله پنجم و پایانی توربورنئو مالزی، مهدی سهرابی از تیم پتروشیمی تبریز با ثبت زمان ۲ ساعت و ۱۴ دقیقه و ۴۸ ثانیه برسکوی اول ایستاد. دراین مرحله پس ازسهرابی «روسلان کادیموف» ازازبکستان و «ژوزف کوپر» نیوزیلندی با ثبت زمان مشابه درجایگاه دوم و سوم ایستادند.
درپایان ۵ مرحله توربورنئو، در مجموع رده بندی انفرادی، قادرمیزبانی رکابزن کهنه کارپتروشیمی تبریزبازمان ۱۷ ساعت و ۳۱ دقیقه و ۹ ثاینه قهرمان شد. پس ازوی هم تیمی‌اش می‌رصمدپورسیدی (با ۸ ثانیه اختلاف) و «ژوزف کوپر» نیوزیلندی از باشگاه جنسیس استرالیا دوم و سوم شدند.
این چهارمین قهرمانی قادر میزبانی در تورهای آسیایی این فصل است. میزبانی پیش ازاین در تورهای ایران، فیلیپین و سینکاراک اندونزی قهرمان شده بود.
تیم پتروشیمی تبریز نیز در رده بندی مجموع تیمی در صدر ایستاد. پس از تیم پتروشیمی تبریز، تیم‌های جنسیس استرلیا وCCN برونئی در میان ۱۵ تیم حاضر در مسابقات دوم و سوم شدند.
پتروشیمی تبریز با این قهرمانی، مقتدرانه به صدرنشینی دررده بندی تیمی مجموع تورهای آسیایی ادامه خواهد داد.
تور بورنئو مالزی در ۵ مرحله وبا حضور پانزده تیم از بیست و هفتم لغایت سی و یکم مرداد ماه در کشور مالزی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز