خبرگزاری کار ایران

پیشکسوت تئا‌تر آذربایجان‌شرقی:

هنر تئا‌تر همواره همپای دین و آئین انسان‌ها بوده‌ است

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۱۱

پیشرفت و تعالی تئا‌تر نشان دهنده توسعه‌یافتگی جوامع است.

ایلنا: پیشکسوت تئا‌تر آذربایجان‌شرقی پیشرفت و تعالی تئا‌تر درهر جامعه‌ای را نشان دهنده توسعه‌یافتگی آن عنوان کرد.
به گزارش ایلنا، منصور حمیدی گفت: تئا‌تر از جوامع ابتدایی تاکنون وجود داشته و ارتباط مستقیم با زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها دارد.
وی با اشاره به اینکه هنر تئا‌تر همواره همپای دین و آئین انسان‌ها بوده‌ است گفت: پیشرفت و تعالی تئا‌تر نشان دهندهٔ توسعه‌یافتگی و پویایی جوامع است.
حمیدی ارتباط مردم با تئا‌تر را نیازمند تبلیغات و اطلاع‌رسانی بیشتر دانست و گفت: رسانه‌های جمعی و در راس آن تلویزیون باید به این مقوله بیشتر پرداخت نمایند و با نهادینه کردن علاقمندی تماشای تئا‌تر، اقبال عمومی در این راستا را بیشتر نمایند.
وی بر لزوم حفظشان و حرمت هنرمندان و همچنین حمایت مادی و معنوی از آنان تاکید کرد و گفت: باید با فراهم آوردن حداقل‌ها زمنیه برای افراد علاقمند به گونه‌ای مهیا شود تا بتوانند با فراغ خیال به کارهای هنری بپردازند و تئا‌تر در زندگی فعالان این عرصه تفننی و یا موقتی نباشد.
حمیدی رفع آسیب‌ها و نواقص نمایشنامه نویسی در کشور را برخوردار از اهمیت بالایی دانست و گفت: تقویت نمایشنامه نویسی ملی، بومی و از بین رفتن ضعف‌ها و کمبود‌ها در این زمینه بسیار مهم است به طوریکه مهم‌ترین اولویت باید تولید و تربیت نمایشنامه نویسان خوب و موفق باشد.
وی تولید نمایشنامه‌ بومی را نیازمند شناخت کافی از فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز