خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس:

نمایندگان مجلس به شدت به دنبال تصویب نظام رتبه‌بندی معلمان هستند

کد خبر : ۹۹۱۳۱

با تحقق این مهم در جهت تكریم و حفظ شان و جایگاه معلمان و رفع نیاز آنان؛ امكان رقابت در این قشر نیز فراهم خواهد شد./ مسیر آموزش و پرورش از حافظه محوری به رفتار محوری ارتقاء یابد تا نتایج مطلوب حاصل شود.

ایلنا: نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس به شدت به دنبال تصویب نظام رتبه بندی معلمان هستند.

به گزارش ایلنا مهدی دواتگری در جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل و روسای آموزش و پرورش مناطق و نواحی آذربایجان شرقی که در اردوگاه المهدی مراغه برگزار شد افزود: با تحقق این مهم در جهت تکریم و حفظشان و جایگاه معلمان و رفع نیاز آنان؛ امکان رقابت در این قشر نیز فراهم خواهد شد.

وی از آموزش و پرورش به عنوان رکن توسعه و مهم‌ترین شاخصه پیشرفت جامعه نام برد و گفت: مجلس شورای اسلامی و دولت اهتمام دارند مشکلات معلمان را مرتفع نمایند.

دواتگری توفیق همه اقشار جامعه را مدیون معلمان تلاشگر دانست و افزود: آینده کشور را دست پروردگان معلمان تضمین خواهند نمود و بر این اساس نباید مشکلات شخصی در تربیت فرزندان جامعه سایه انداز باشد.

دواتگری با انتقاد از نظام آموزشی حافظه محور که یکی از عوامل تهدید به شمار می‌رود گفت: باید مسیر آموزش و پرورش از حافظه محوری به رفتار محوری ارتقاء یابد تا نتایج مطلوب حاصل شود.

وی توسعه و تقویت رشته‌های فنی و کار دانش را از دیگر ضروریات نظام آموزشی دانست و آن را در رشد میزان کار آفرینی موثر ارزیابی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز