خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی آذربایجان‌شرقی:

در پرداخت بدهی‌های مدیریت درمان در بخش درمان غیرمستقیم بحران را سپری کرده‌ایم

کد خبر : ۹۹۱۳۴

زمان پرداخت بدهی طرف‌های قرارداد مدیریت درمان تأمین اجتماعی از 9 ماه به 4 ماه تقلیل داده شده است.

ایلنا: مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: مدت زمان پرداخت بدهی طرف‌های قرارداد در بخش درمان غیرمستقیم از مشکلات ما بود که اکنون از ۹ ماه به ۴ ماه تقلیل یافته که نسبت به سایر بیمه‌ها پیشرفت چشمگیری داشته و بحران را سپری را کرده است.

سیدی که در دیدار با اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانون انجمن‌های صنفی کارگران آذربایجان شرقی سخن می‌گفت با ارایه گزارشی از فعالیت‌های این مدیریت در ارایه خدمات به بیمه شدگان و همچنین پاسخگویی به برخی ابهامات موجود در فعالیت‌های این حوزه اظهار داشت: مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی در سال‌های اخیر با برنامه ریزی مناسب و راه‌انداری بخش‌های جدید درمانی به توسعه ارایه خدمات در دو بیمارستان عالی‌نسب و ۲۹ بهمن تبریز نموده است و علاوه بر این در چندین مورد از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان بیمارستان بر‌تر کشوری و منطقه شمال‌غرب انتخاب شده است.

وی با اشاره به توسعه عملکرد درمان مستقیم و درمان غیرمستقیم مدیریت درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه در این زمینه روند روبه رشدی را در ارایه خدمات داشته‌ایم.

سیدی یکی از اقدامات مهم مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی را جذب نیروی جدید عنوان کرد و گفت: ۱۶۲ نفر از طریق آزمون استخدامی خرداد سال ۹۱ جذب مدیریت درمان استان شدند که با این اقدام یکی از کمبود‌ها و نیازهای این حوزه تا حدود بسیاری رفع شد.

سیدی همچنین به پیگیری‌های انجام شده برای احداث بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی تأمین اجتماعی تبریز اشاره کرد و گفت: از سال ۱۳۸۷ که بر اساس بند ۳ مصوبه هیئت دولت در خصوص احداث این بیمارستان در منطقه خاوران مطرح شد پیگیر موضوع بودیم که پس از استعلام از ادارات مختلف در ‌‌نهایت به دلیل مخالفت شرکت به دلیل انتقال خط لوله گاز اصلی از آن مسیر به کشور ترکیه و بررسی در کارگره تخصصی عملا این مسئله منتفی شد که با نامه نگاری‌ها و پیگیری‌های بعدی زمینی به وسعت ۱۰ هکتار در منطقه فاز ۳ شهر جدید سهند تصویب شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی در خاتمه با ابراز خرسندی از ارتباط با تشکل‌های جامعه کارگری استان گفت: تشکل‌های کارگری به عنوان نمایندگان جامعه بزرگ کارگری می‌توانند در بسیاری از عرصه‌ها با طرح و پیگیری مسایل و مشکلات این قشر از طریق مراجع تصمیم‌گیری و قانونگداری کمک حال تأمین اجتماعی باشند.

در ادامه این نشست با اهدای لوحی از سوی هیئت مدیره و بازرسان کانون انجمن‌های صنفی کارگری استان آذربایجان شرقی از تلاش مدیریت درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی در پیگیری و فراهم کردن بستر لازم برای احداث بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی تبریز تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز