خبرگزاری کار ایران

مانور امداد و نجات بحران در پارك عباس میرزا تبریز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۴۳

این مانور همزمان با افتتاح فاز 2 شهرك امن تبریز انجام شد.

ایلنا: همزمان با هفته دولت و با حضور شهردار تبریز و در حاشیه افتتاح فاز دوم شهرك امن تبریز مانور امداد و نجات در مواقع بحران در پارك عباس‌میرزا برگزار شد.

به گزارش ایلنا در این مانور یك ساعته كه با رهبری و هدایت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تبریز و همكاری نهادها و سازمان‌هایی چون نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس، آتش‌نشانی و كارگروه‌های مدیریت بحران شهرستان در پارك عباس‌میرزا برگزار شد، كارگروه‌ها و اكیپ‌های امداد و نجات با فرمان مهندس نوین شهردار تبریز عملیات‌های فرضی امداد رسانی به مصدومان و نجات حادثه‌دیدگان را به معرض نمایش گذاشتند.

در این مانور فرضی هلیكوپتر امداد و نجات هلال احمر در اقدامی نمایشی و فرضی ابتدا نسبت به تخلیه مصدومان اقدام و سپس اكیپ‌های هلال احمر و اورژانس از طریق آمبولانس‌های مجهز اقدام به تخلیه و انتقال مصدومان به مراكز درمانی كردند.

در بخش دیگری از این مانور فرضی سگ‌های زنده‌یاب هلال احمر و نیز اكیپ‌های آتش‌نشانی و آواربرداری شهرداری تبریز اقدام به جستجو و یافتن مصدومان گرفتار در زیر آور نمودند.

گفتنی است مانور امداد و نجات مدیریت بحران شهرداری تبریز با موفقیت اجرا و به اتمام رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز