خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه:

ترافیک تبریز با طرح محدوده ترافیکی و خطوط ویژه اتوبوسرانی رفع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۲۷

اکنون مهم‌ترین چالش اتوبوسرانی فقط کمبود اتوبوس نیست بلکه کمبود خطوط ویژه اتوبوس در سطح شهر و به تبع آن معطلی ناوگان اتوبوسرانی در ترافیک و افزایش زمان انتظار مسافرین است. / منتظر دریافت کمکهای دولت هستیم تا انشاا... بتوانیم خدمات شایسته تری به مردم ارائه نماییم.

ایلنا: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه راه حل معضل ترافیک تبریز‌ را اجرای طرح ترافیکی و ایجاد خطوط ویژه اتوبوسرانی دانست.
به گزارش ایلنا، سیروس تقی‌زاده ضمن با اهمیت شمردن خطوط ویژه در سامانه‌های اتوبوسرانی اظهار داشت: در تمام شهرهای بزرگ دنیا معضل ترافیک با ایجاد خطوط ویژه و توسعه حمل و نقل عمومی تا حدود زیادی رفع شده و مهم‌ترین راه حل رفع مشکل ترافیک تبریز ایجاد و توسعه خطوط ویژه و اجرای طرح ترافیک مصوب در این شهر است.
وی افزایش ورود خودروهای تک سرنشین به مناطق مرکزی شهر را از علل مهم افزایش ترافیک عنوان کرد و خاطر نشان کرد: علیرغم تصویب طرح ترافیک و ایجاد خطوط ویژه اتوبوس در محدوده مرکزی شهر تبریز در شورای ترافیک شهرستان و استان متاسفانه مصوبه مذکور در سال‌های گذشته به علل مختلف اجرایی نشده است و این امر باعث گردیده اتوبوسهای این شرکت با ده‌ها مسافر همراه با خودرو تک سرنشین در ترافیک معطل شوند که این امر نیز باعث برهم خوردن زمانبندی سرویس دهی اتوبوس‌ها و افزایش زمان انتظار مسافرین می‌شود.
تقی‌زاده تاکید کرد: در سال‌های گذشته با حمایت‌های شورای شهر و شهردار تبریز با خرید اتوبوسهای جدید تک کابین و دوکابین مشکل کمبود اتوبوس تقریبا حل شده است ولی اکنون مهم‌ترین چالش اتوبوسرانی فقط کمبود اتوبوس نیست بلکه کمبود خطوط ویژه اتوبوس در سطح شهر و به تبع آن معطلی ناوگان اتوبوسرانی در ترافیک و افزایش زمان انتظار مسافرین است که در صورت افزایش خطوط ویژه اتوبوس این مشکل براحتی قابل حل است و در اینصورت میزان رضایت شهروندان از خدمات اتوبوسرانی تبریز نیز بیش از پیش افزایش خواهد یافت.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه خاطرنشان کرد: محقق شدن خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدیدکه شهردار تبریز وعده داده بود را از جمله اقدامات اتوبوسرانی در سال جاری بود.
تقی‌زاده در پایان از تشکیل ستاد استقبال از مهر به منظور افزایش کمی وکیفی خدمات در زمان باز گشایی مدارس و دانشگاه‌ها خبر داد و افزود: منتظر دریافت کمکهای دولت هستیم تا انشاا... بتوانیم خدمات شایسته تری به مردم ارائه نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز