خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت؛

بهره‌برداری از پارک ربع رشیدی و ۶ پروژه شهرداری منطقه یک تبریز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۶۹

مجموعه اعتبارات هزینه شده برای این پروژه‌ها را ۵۰ میلیارد ریال بوده است.

ایلنا: همزمان با هفته دولت و با حضور شهردار تبریز، اعضای شورای اسلامی شهر و شهروندان تبریزی از پارک ربع رشیدی و ۶ پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری منطقه یک بهره‌برداری شد.
به گزارش ایلنا در مراسمی که به همین منظور ترتیب یافته بود طرح‌های بهسازی و ساماندهی پارک جنگلی ربع‌رشیدی، فاز دوم پارک می‌نیاتبریز، خیابان منبع به وحدت، ساماندهی می‌دان‌چایی از طرف پارک قله به توانیر، پل عابرگذر مقابل باغ شمس، مجتمع رفاهی تفریحی عون‌بن‌علی و پارک بانوان در محدوده استحفاظی شهرداری منطقه یک و نیز ارتفاعات عون‌بن‌علی مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.
شهردار منطقه یک تبریز در مراسم افتتاح این طرح‌ها طی سخنانی مجموعه اعتبارات هزینه شده برای این پروژه‌ها را ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بیش از ۳۰ طرح و پروژه متنوع در سطح حوزه شهرداری منطقه یک در حال اجراست.
بهراء به استقرار سامانه جامع شهرسازی با ۲۳ وظیفه متنوع و کامل در این منطقه به عنوان مهم‌ترین موفقیت مدیریتی شهرداری طی روزهای اخیر اشاره کرد و افزود: با استقرار این سامانه سرعت در ارایه خدمات، دقت در محاسبات و کاهش تخلفات احتمالی در حوزه شهرسازی محقق خواهد شد و علاوه بر آن زمینه برای ارایه خدمات بهینه به مردم و افرایش رضایتمندی آنان فراهم خواهد شد.
به گفته شهردار منطقه یک تبریز طرح‌هایی چون تملک اراضی واقع در مسیر طرح کوره‌باشی، اجرای طرح امتداد ۴۲ متری، احداث خیابان شهید عباس‌زاده، فاز دوم شهید پاداش، تملک ایستگاه‌های قطارشهری، سالن همایش‌های بین‌المللی شهرک خاوران از دیگر پروژه‌های در دست اجرای این منطقه به شمار می‌روند.
وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های دوربرگردان و پارکینگ کلانترکوچه، بهسازی اتوبان پاسداران، استاندارسازی خیابان شهید شفیع‌زاده، اجرای جاده ارمنستان و گرم‌خانه منطقه شش از دیگر طرح‌های مصوب شهرداری منطقه یک برای سال جاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز