خبرگزاری کار ایران

فرماندار جلفا:

عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات به کشاورزان قابل قبول نیست

کد خبر : ۹۹۴۷۱

درحال حاضر بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه کشاورزی از محل اعتبارات توسعه بخش کشاورزی به این شهرستان اختصاص یافته که متاسفانه از این میزان فقط ۱۲ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

ایلنا: فرماندار شهرستان جلفا گفت: عدم پرداخت بموقع تسهیلات بخش کشاورزی، عامل کندی توسعه کشاورزی این شهرستان بوده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا مختار سیفی که در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان جلفا، افزود: درحال حاضر بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه کشاورزی از محل اعتبارات توسعه بخش کشاورزی به این شهرستان اختصاص یافته که متاسفانه از این میزان فقط ۱۲ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت و بقیه درخواست کنندگان منتظر دریافت تسهیلات قبل از شروع فصل سرد سال هستند.
وی با انتقاد از عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات به کشاورزان افزود: این وضعیت باعث بروز مشکلات بسیاری شده وروند اجرای طرح‌های توسعه را کند کرده است.
سیفی تصریح کرد: امکانات و استعدادهای رونق بخش کشاورزی از جمله آب و زمین کشاورزی در این شهرستان مهیا بوده و باتوجه به برنامه‌های دولت یازدهم در توسعه بخش کشاورزی، امیدواریم با رفع مشکل نقدینگی بانک‌های عامل این شهرستان درمدت زمان کوتاه، مشکلات در این زمینه حل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز