خبرگزاری کار ایران

قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

فردا آخرین مهلت ارایه مدارک جهت انتخاب صادرکنندگان برگزیده آذربایجان شرقی است

کد خبر : ۹۹۷۸۷

متقاضیان امروز و فردا فرصت دارند جهت ثبت نام الکترونیکی به آدرس http: //nemoonehesh. tpo. ir مراجعه نمایند.

ایلنا: قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش‌های فعالان عرصه صادرات کالا و خدمات و بر اساس معیار‌ها و شاخص‌های وزارت متبوعه در سال ۱۳۹۱، صادرکنندگان برگزیده استان انتخاب و در روز ملی صادرات در سال جاری معرفی و تقدیر خواهند شد.
به گزارش ایلنا، غلامعلی راستی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: کلیه صادرکنندگان متقاضی شرکت در این فرآیند لازم است، تا ۵ شهریورماه جهت ثبت نام الکترونیکی به آدرس http: //nemoonehesh. tpo. ir مراجعه نمایند و برهمین متقاضیان امروز و فردا فرصت دارند مدارک و مستندات خود را به اداره بازرگانی خارجی و توسعه خدمات تجاری سازمان ارایه نمایند.
وی خاطر نشان کرد: متقاضیان می‌توانند اصل مدارک و مستندات خود را از تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۱۰ شهریورماه به دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکنندگان برگزیده استان سال ۱۳۹۲ مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی تحویل دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز