خبرگزاری کار ایران

معتادان در باغ معروف تبریز جمع آوری شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۹۵

در این طرح تعداد۱۲نفرمعتاد مرد و۴ نفرمعتاد نسوان دستگیر و تعداد۳۰عدد پایپ شیشه‌ای دراین زمینه کشف شد.

ایلنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی از اجرای طرح پاکسازی و جمع آوری معتادان تابلو در روستای باغ معروف خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، «حمید علی باغبان» گفت: در راستای اجرای طرح‌های پاکسازی وجمع آوری افرادی که اعتیاد شدید دارند، پس ازدریافت گزارشات مربوطه وانجام بررسی‌های لازم به روستای باغ معروف اعزام و با رعایت موازین شرعی وقانونی اقدام به بازرسی ۵ باب منزل کردند.
وی افزود: در این طرح تعداد۱۲نفرمعتاد مرد و۴ نفرمعتاد نسوان دستگیر و تعداد۳۰عدد پایپ شیشه‌ای دراین زمینه کشف شد.
باغبان با بیان اینکه افراد دستگیرشده جهت بازپروری به کمپهای مجاز معرفی شدندخاطرنشان کرد: اعتیاد به مواد مخدر یکی از معضلات بهداشتی، روانی و اجتماعی جهان امروز است که در چند دهه اخیر به شکل بسیار فراگیری نسبت به گذشته جوامع را متأثر کرده است و این نشان دهنده بروز یک مشکل بسیار جدی در سلامت جسمی و روانی اجتماع است.
وی یادآور شد: اعتیاد به مواد مخدر تا حدود بسیار زیادی عامل بروز و ایجاد دیگر ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله: تکدی‌گری – طلاق - دزدی – فرار از خانه – خودکشی بوده که با آموزش خانواده‌ها و آشنائی آنان در خصوص پیشگیری از مواد مخدر جامعه عاری از معتاد خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز