خبرگزاری کار ایران

کلاهبرداری میلیاردی در پوشش شرکت کاریابی و استخدام

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۹۷

با بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهم با ایجاد دفا‌تر و انبار‌های صوری و مهرهای جعلی و استخدام چند نفر به عنوان کارمند در قالب شرکت و جلب اعتماد مردم در قالب خرید آهن آلات کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

ایلنا: فرمانده انتظامی شهرستان شبستر در استان آذربایجان شرقی از دستگیری فردی که در پوشش شرکت کاریابی اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده بود خبر داد.
به گزارش ایلنا، علی صفایی گفت: از طریق منابع خبری دریافتیم فردی به نام (ب-ش) ساکن فعلی تهران از مدت‌ها قبل به اتهام کلاهبرداری متواری و تحت تعقیب بوده لذا پس از یکسری تحقیقات فنی و بررسی صحت و سقم قضیه و شناسایی شاکیان و استعلام چگونگی کلاهبرداری رسیدگی این موضوع در دستور کار دایره جنائی پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهم با ایجاد دفا‌تر و انبار‌های صوری و مهرهای جعلی و استخدام چند نفر به عنوان کارمند در قالب شرکت و جلب اعتماد مردم مبلغ شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب خرید آهن آلات کلاهبرداری کرده و متواری شده است.
به گفته فرمانده انتظامی شبستر، با پیگیری و بکارگیری تحقیقات پلیسی، ماموران موفق به دستگیری متهم شدند.
صفائی خاطرنشان کرد: متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابی به مرجع قضایی معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز