خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی:

نتایج آزمون استخدامی ۲۷ دستگاه اجرایی آذربایجان شرقی، فردا اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۰۰

نتایج اولیه سوالات عمومی این آزمون از روز ۵ شهریور بر روی سامانه استخدامی مربوط به نشانی jazb. portaltvto. com قابل دسترس خواهد بود.

ایلنا: نتایج اولیه آزمون استخدامی ۲۷ دستگاه اجرایی استان آذربایجان شرقی که به طور متمرکز در تاریخ ۱۷ خرداد سال جاری برگزار شده بود، فردا سه‌شنبه اعلام خواهد شد.
مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی با اعلام این خبر، گفت: نتایج اولیه سوالات عمومی این آزمون از روز ۵ شهریور بر روی سامانه استخدامی مربوط به نشانی jazb. portaltvto. com قابل دسترس خواهد بود.
علیرضا مهرآسا، با بیان اینکه برای رویت نمره عمومی آزمون، درج شماره ملی الزامی است، افزود: داوطلبانی که موفق به احراز حد نصاب نمره آزمون عمومی یعنی ۶۰ درصد و بالا‌تر می‌شوند، باید مدارک مورد نیاز را از تاریخ ۲۳ تا پایان شهریور به همراه تصویر کارنامه آزمون عمومی به اداره کل دستگاه اجرایی مربوطه در تبریز تحویل نمایند.
مهرآسا با تاکید بر اینکه نحوه مراجعه داوطلبان به دستگاه‌های مربوطه از طریق سایت‌‌ همان دستگاه اعلام خواهد شد، افزود: تحویل مدارک مذکور، صرفا برای بررسی صحت اظهارات داوطلب در زمان ثبت‌نام بوده و هیچ‌گونه حقی برای قبولی در آزمون ایجاد نمی‌کند.
مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به روند بررسی مدارک داوطلبان، گفت: پس از بررسی صحت مدارک ارایه شده داوطلبانی که حد نصاب آزمون عمومی را کسب کرده‌اند، این افراد بر اساس نمره آزمون اختصاصی، شرط بومی محل خدمت، ایثارگری، معلولیت، سابقه قرارداد با واریز بیمه از طرف دستگاه اجرایی و سایر اولویت‌های مندرج در آگهی آزمون، برای مراحل بعدی گروه‌بندی خواهند شد.
وی افزود: اولویت انتخاب داوطلبان پس از احراز حد نصاب قبولی، با افراد بومی شهرستان محل جغرافیایی خدمت می‌باشد و در صورتی که داوطلب بومی شهرستان، حد نصاب لازم برای قبولی را کسب نکند از داوطلبان بومی سایر شهرستان‌ها انتخاب خواهد شد.
مهرآسا میزان سهمیه داوطلبان ایثارگر و داوطلبان معلولان از پذیرفته‌شدگان این آزمون را به ترتیب ۵ و ۳ درصد اعلام کرد و افزود: سنوات خدمت داوطلبان قراردادی دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، پس از احراز حد نصاب آزمون عمومی، محاسبه و مد نظر قرار می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: کلیه مدارکی که بعد از تاریخ ۱۲ خرداد سال ۹۲ صادر شده باشند پذیرفته نخواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز