خبرگزاری کار ایران

احمدی نژاد:

آذربایجان غربی از قافله توسعه عقب نمانده است

کد خبر : ۶۹۴۴۴

مردم این استان در طول انقلاب یکی از کانون های مهم و در دوران هشت سال دفاع مقدس پیشگام در حمایت از شرف و سرزمین ملت ایران اسلامی بوده اند.

ایلنا-ارومیه: رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه بین المللی ارومیه، آذربایجان غربی را پیشگام حمایت از شرف ملت ایران و مردم این دیار را مرزدارانی غیرتمند و انقلابی توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، محموداحمدی نژاد در فرودگاه ارومیه و در جمع خبرنگاران ضمن سپاسگزاری از خداوند متعال برای توفیق حضور در جمع مردم آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی استانی است که در طول تاریخ پر افت و خیز ایران اسلامی منشا خیر و برکت و رحمت برای ملت ایران بوده و سرشار از مردان و زنان مومن، پرتلاش و سودمند برای ملت ایران هستند.

وی آذربایجان غربی را استانی سرشار از نعمت، رحمت و برکت برای ملت ایران دانست و ادامه داد: مردمان این دیار در طول تاریخ، فراز و نشیبهای زیادی دیده و عالمان، ادیبان و مجاهدان زیادی تربیت کرده اند.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه مردم آذربایجان همیشه برای حفظ اسلام ناب محمدی و عشق به پیامبر تلاش کرده اند، گفت: مردم این استان در طول انقلاب یکی از کانون های مهم و در دوران هشت سال دفاع مقدس پیشگام در حمایت از شرف و سرزمین ملت ایران اسلامی بوده اند.

رئیس جمهور با بیان اینکه ضمن افتتاح طرح های عمرانی در آذربایجان غربی، 2 جلسه کارگروه توسعه کشاورزی و صنعت ومعدن آذربایجان غربی تشکیل می شود، یادآور شد: جلسه هیئت دولت برگزار و مسائل و مشکلات بررسی و راهکارها برنامه ریزی و تصمیم گیری می شود.

احمدی نژاد از حضور در نشستی تحت عنوان حماسه حضور با شرکت نخبگان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: روند توسعه آذربایجان غربی خوب بوده و مردم با نشاط و امیدوار و با دلسوزی حرکت می کنند، بطوریکه هر روز شاهد تغییرات زیادی در بخشهای کشاورزی، صنعت، فرهنگ و تجارت آذربایجان غربی هستیم که نشان می دهد کارهای خوبی انجام شده است.

افتتاح ایستگاه راه آهن مهاباد، تقاطع غیر همسطح شهید مدرس، تشکیل جلسه کارگروه توسعه کشاورزی و کارگروه صنعت ومعدن و دیدار با مردم در میدان انقلاب ارومیه از جمله برنامه های سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز