خبرگزاری کار ایران

شهردار ارومیه خبر داد:

آغاز عملیات فاز اول خط تراموار ازفلکه 7تیر تا میدان انقلاب

کد خبر : ۸۴۷۳۴

هزینه ایجاد یک متر خط مترو با تجهیزات موجود به یک میلیارد و 200میلیون ریال می‌رسدکه برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای تامین آن شده است.

ایلنا: شهردار ارومیه تراموا را ازنیازهای اساسی 10تا15سال آینده ارومیه عنوان کرد.
به گزارش ایلنا محمدحضرت پور ضمن اظهارامیدواری برای آغاز ساخت متروی ارومیه تاپاییز سال‌جاری گفت: هزینه ایجاد یک متر خط مترو با تجهیزات موجود به یک میلیارد و 200میلیون ریال می‌رسدکه برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای تامین آن شده است.

وی از مذاکرات اولیه باشرکت ترکیه‌ای برای احداث خط تراموای ارومیه خبر داد و افزود: فاز اول این خط ازفلکه 7 تیرتامیدان انقلاب اجرا می‌شود و برای احداث تراموا درخیابان امام (ره)بلوار17شهریور و خیابان شهیدطالقانی 320میلیاردریال اعتبار نیاز است.

حضرت پور ادامه داد: امیدواریم با اجرای طرح‌های جدید ترافیکی روند بهتری را در بهبود ترافیک ارومیه شاهد باشیم.

وی درادامه تاکیدکرد: خط تراموا برای کاهش بار ترافیک و مدیریت سفرهای درون شهری درخیابان تاریخی امام خمینی (ره) ارومیه اجرا می‌شود.

شهردار ارومیه همچنین درباره اجرای طرح بی.آ.ر.تی گفت: زمان بهره‌برداری خط اول این طرح سال 1395 وخط دوم 1405 خواهد بود که براساس طرح های جامع ترافیک و تفصیلی شهر تعیین شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز