خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل:

سوخت زمستانی اردبیل ذخیره‌سازی می‌شود

مدیر شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل گفت: سوخت زمستانی روستاها و نانوایان روستایی و کشاورزان ذخیره‌سازی شده است.

اردبیل - ایلنا: محمود آقامحمدیان اظهار داشت: در نشستی که با هدف تأمین و توزیع در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل داشتیم از دستگاه‌های مختلف ادارات، مؤسسات و نهادهای دولتی خواسته‌ایم تا نسبت به ذخیره‌سازی سوخت دوم خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اردبیل،وی كه در مراسم افتتاح چندین طرح شرکت نفت استان اردبی سخن می گفت ل از اهالی روستاها و مناطق دورافتاده استان خواست با مراجعه به فروشندگی‌های مواد نفتی در بخش‌ها و روستاهای نزدیک محل سکونت خود نسبت به ذخیره‌سازی سوخت زمستانی اقدام کنند.

آقامحمدیان در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه تأسف‌بار زلزله در تعدادی از شهرهای آذربایجان‌شرقی اشاره کرد و افزود: ما از نخستین روزهای وقوع زلزله برای هر نوع کمک‌های عملیاتی، فنی، تدارکاتی و پشتیبانی اعلام آمادگی کردیم و در این رابطه نیز اکیپ‌هایی آماده ارایه خدمات به ساکنان مناطق زلزله‌زده هستند.

این مسئول همچنین در ارائه گزارشی در مراسم افتتاح چندین طرح در خلخال خاطر نشان کرد: افزایش 100 درصدی مخازن خلخال و انجام عملیات تأمین و نگهداشت ناحیه و تأسیسات انبار با هزینه‌ای بالغ بر 420 میلیون ریال در سال گذشته و اختصاص اعتبار سه هزار و 200 میلیون ریال انجام شده و اجرای طرح فومینگ و کولینگ مخازن و تعمیر و نگهداشت تأسیسات و... ناحیه خلخال در سال جدید اجرایی شده است.

وی از تلاش مدیران و عوامل شرکت ناحیه نفت خلخال در سال‌های متمادی و در زمستان‌های سخت و طاقت‌فرسای کوهستان با همت تلاشگران صنعت نفت در امر توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل سعی شده است تا همراهی‌ها به شکل مطلوب انجام شود.

مدیر شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل همچنین از تأمین به موقع سوخت شهرستان و ارایه خدمات نمازخانه‌ها و جایگاه شرکتی به مسافران در تمام ایام سال قدردانی کرد.

مانور واکنش در شرایط اضطراری با حضور گروه‌های معین مناطق گیلان، زنجان، آذربایجان‌شرقی و غربی و ایمنی و آتش‌نشانی، هلال‌احمر، فوریت‌های پزشکی، نیروی انتظامی و مدیریت بحران به مرحله اجرا درآمد.

در این مانور که در برگیرنده چندین مانور در مواقع زمین لرزه با مقیاس بزرگ بود نیروهای امداد با آمادگی و همکاری کامل نسبت به عملیات نجات مصدومان، اطفای حریق، محل بارگیری انبار و جلوگیری از نشتی مخازن پرداخته و توانمندی‌ها و هماهنگی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

همچنین به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر چهل و نهمین جایگاه سی‌ان‌جی در منطقه اردبیل با چهار نازل و دو دیسپانسر که تجهیزات سی‌ان‌جی به مبلغ چهار هزار و 500 میلیون ریال توسط شرکت نفت به صورت بلاعوض تأمین و مابقی توسط جایگاه‌دار با هدف تکمیل ساختمان اداری و سکوهای مورد نیاز به مبلغ دو هزار و 500 میلیون ریال در مساحت یک‌هزار و 714 متر مربع افتتاح شده و به بهره‌برداری رسید

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز