خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل مطرح کرد؛

توزیع دو هزار و 500 تن برنج هندی در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۸۷

با هدف تنظیم بازار دو هزار و 500 تن برنج هندی در اردبیل توزیع شد/برای کنترل قیمت‌های شب عید بازرسی‌ها تشدید شده و مراقبت‌های لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

ایلنا-اردبیل: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با هدف تنظیم بازار دو هزار و 500 تن برنج هندی در اردبیل توزیع شد.

به گزارش ایلنا از اردبیل، رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه کمیسیون تنظیم بازار اردبیل که با حضور اعضا برگزار شد، اظهار داشت: ما در روزهای باقی‌مانده از سال 91 با تشدید نظارت‌ها و کنترل‌ها سعی می‌کنیم تا جلوی اقدامات سودجویانه برخی از عوامل مخل آرامش بازار را بگیریم که در این ارتباط به نظر می‌رسد برخی راهکارهای پیشگیرانه نیز مد نظر و مورد توجه قرار گیرد.

ارژنگ عزیزی تصریح کرد: یکی از این راهکارها برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا است که از 15 تا 22 اسفندماه در نقاط مختلف استان برپا شده و خانواده‌ها می‌توانند مایحتاج ضروری و اقلام مورد نیاز خود را اعم از پوشاک و دیگر ضروریت‌ها خریداری کنند.

وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه‌ها سعی می‌شود کالاهای با کیفیت عرضه شده و بازرسان مختلف نیز مستقر شوند تا به شکایات مردمی نیز در موعد مقرر رسیدگی شود.

این مسئول از توزیع دو هزار و 500 تن برنج هندی و آمادگی برای خرید و تأمین برنج مورد نیاز هموطنان از کشور آرژانتین اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه نیاز استان به مسئولان کشوری اعلام شده تا اقدام لازم را برای خرید و ذخیره‌سازی انجام دهند.

وی همچنین از تأمین میوه شب عید هموطنانمان و همچنین گوشت قرمز و سفید، روغن، قند و شکر مورد نیاز در سطح استان خبر داد و اضافه کرد: برنامه‌های این سازمان برای تنظیم بازار شب عید با توجه به نوسانات و حساسیت‌های نرخ‌گذاری در این ایام، تشدید بازرسی‌ها با اولویت مبارزه با سودجویان واقعی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: واحدهای صنفی که در سطح شهر اقدام به فروش فوق‌العاده می‌کنند باید مراحل قانونی را طی کرده سپس با تدبیر بیشتر و جلوگیری از برخی سواستفاده‌ها به این کار دست بزنند.

عزیزی در ادامه سخنان خود یادآور شد: آنچه که در این زمینه به عنوان اساس برنامه‌ریزی‌ها مد نظر و ملاک کار قرار گرفته جلب رضایت مردم با پیش‌بینی‌های لازم در رسیدن به اهداف و سیاست‌گذاری‌های واقعی است.

وی با یادآوری اینکه در جبهه مقابله با تحریم‌ها و تهدیدهای اقتصادی استکبار جهانی اقدامات لازم برای تقویت حوزه اقتصادی و تجاری صورت گرفته تا از هرگونه حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌های فرصت‌طلبانه جلوگیری شود، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی امروز از این تهدیدها و تحریم‌ها دلسرد و ناامید شده‌اند و تلاش می‌کنند خود را از باتلاقی که در آن گرفتار آمدند، نجات داده و زمینه یک حرکت عقب‌گرد را فراهم بیاورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز