خبرگزاری کار ایران

نماینده خلخال در مجلس شورای اسلامی:

کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل استان اردبیل باید دوباره فعال شوند

asdasd

کارخانه هایی که بعلت نبود سرمایه یا اختصاص نیافتن تسهیلات لازم تعطیل یا نیمه تعطیل شده اند باید با حمایت دولت فعال شوند.

اردبیل - ایلنا: کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل استان اردبیل که بعلت نبود سرمایه ویا اختصاص نیافتن تسهیلات لازم غیر فعال شده اند باید با حمایت دولت فعال شوند.

جلیل جعفری بنه نماینده خلخال در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در اردبیل گفت: باید برای فعال شدن صنایع تعطیل و نیمه تعطیل استان به جهت رونق فعالیتهای اقتصادی، رفع معضل بیکاری، افزایش رفاه و زدودن چهره زشت فقر تلاش فراوان صورت گیرد.

وی افزود: متاسفانه استان اردبیل به جایگاه شایسته خود نرسیده و مطابق با استعدادش هم توسعه نیافته لذا لازم است برای جبران عقب ماندگی به کمک نخبگان و کارآفرینان استان اقدام شود.

جعفری با اشاره به عدم اجرای مصوبات هیات دولت در استان گفت: مجمع نمایندگان استان در مجلس پیگیر هستند تا مصوبات برجای مانده را به تحقق برسانند تا شاهد جهش و تحرک در استان در راستای اشتغال باشیم.

وی از اختصاص نیافتن 50 میلیارد توان به شهرداریهای استان انتقاد کرد و گفت: قرار بود مبلغ 50 میلیارد تومان از سوی ریاست جمهوری به شهرداریها اختصاص یابد که متاسفانه تا کنون این مبلغ اختصاص نیافته است.

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار اردبیل همگام با مدیران استان با نگاه عادلانه به توسعه استان وتوجه خاص به استعدادها در زمینه صنعت ومعدن، سدسازی، تامین آب، آموزش عالی و صنایع با فن آوریهای بالا را مد نظر قرارداده و یکی از خواسته های مردم را که استفاده از ظرفیتهای همه شهرستانها در مدیریتها است جامه عمل بپوشانند.

جعفری افزود: استفاده از نخبگان،تلاش بری توزیع عادلانه اعتبارات استانی، به نتیجه رساندن کارخانه های تعطیل ونیمه تعطیل وپروژه های مهر ماندگار خواسته های اصلی نمایندگان استان از استاندار اردبیل است.

نماینده خلخال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانکها از واحدهای تولیدی باید حمایت کنند، تصریح کرد: همه بانکهای عامل در استان به لحاظ حمایت همه جانبه از کارخانه ها در جهت اشتغالزایی همت کنند.

وی افزود: از مقام ارشد استان اردبیل هم می خواهیم با محور قراردادن فعالیتهای اقتصادی واستفاده از رهنمودهای مقام رهبری در راستای حمایت از تولید ملی و تلاش مضاعف برای رفع معضل بیکاری و تولید ثروت، چهره فقر را از استان اردبیل بزدایند.

جعفری گفت: نمایندگان استان اردبیل در مجلس نیز با تعامل حداکثری پشتبان مدیریت استان هستند چراکه درسایه وحدت وهمدلی تلاشها به نتیجه می رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز