خبرگزاری کار ایران

سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل:

تذکر مجمع نمایندگان اردبیل به وزیر نیرو در خصوص وضعیت نامناسب آب آشامیدنی

asdasd

مجمع نمایندگان اردبیل درمجلس شورای اسلامی درخصوص وضعیت نامناسب آب آشامیدنی اردبیل به وزیر نیرو تذکر داده وخواستار رفع مشکل آب در این شهر شدند.

اردبیل - ایلنا: سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل با بیان اینکه مردم از وضعیت نامناسب آب آشامیدنی ناراضی هستند تصریح کرد:سالیان سال است که مردم از استفاده آب سالم وبهداشتی محروم هستند وعلیرغم احداث تصفیه خانه های مختلف هنوز شاهد غیربهداشتی آب آشامیدنی دراردبیل هستیم.

کمال الدین پیرموذن در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در اردبیل افزود: متاسفانه نبود آب سالم علاوه بر ایجاد نارضایتی در مردم موجب بیماریهای فراوانی شده که باید دولت نسبت به سالم سازی آب آشامیدنی اقدام کند.

وی با اشاره به تذکرات خود در مجلس شورای اسلامی گفت: به وزیر صنعت، معدن و آموزش و پرورش در تامین نوشت‌افزار دانش‌آموزان، به وزیر اقتصاد در پرداخت تمام در‌آمدهای کشور به خزانه دولت، به وزیر کشور در خصوص دستگیری عامل قتل در صرافی اردبیل، به رئیس جمهور در خصوص برقراری مزایای بدی آب و هوا و نوار مرزی کارکنان، به وزیر نیرو در خصوص وضعیت نامناسب آب شرب اردبیل، و همچنین تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب نیر تذکر لازم داده شده است.

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل افزود: همچنین از رئیس جمهور خواستیم تا با اعمال مبالغی تشویقی برای صادر‌کنندگان سیب‌زمینی از وزیر اقتصاد بخواهد تا در کشور مقابل زمینه فروش و دریافت بهای آن را به شکل نقدی فراهم آورد.

پیر‌موذن از تذکر به وزیر علوم در خصوص دانشگاه صنعتی اشاره کرد و ‌ادامه داد: دانشگاه صنعتی نه تنها از شکل پردیس خارج شده بلکه قرار است در نمین احداث شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی مرکز مطالعات ملی آب‌های معدنی سرد و گرم کشور در اردبیل خبر داد وگفت

این استان با داشتن 120 چشمه آب گرم از ظرفیت منحصر به فردی برخوردار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز