خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

تعداد دانشجویان از سال ۸۵ تا ۹۰ بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۳۵

در مراسمی با حضور سرپرست محترم وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری و استاندار اصفهان، محمود مدرس هاشمی به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان معرفی شد.

ایلنا: استاندار اصفهان در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان در زمینه آموزش عالی در سطح کشور رتبه دوم را پس از تهران در اختیار دارد، اظهار داشت: هفت درصد از مجموعه آموزش عالی کشور در این استان قرار دارد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، وی با بیان اینکه شش درصد جمعیت استان دانشجو هستند، عنوان کرد: تعداد دانشجویان از سال ۸۵ تا ۹۰ بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است.

ذاکر اصفهانی به فعالیت ۱۳۲ شرکت دانش بنیان و چهار هزار نخبه کشوری در استان اصفهان اشاره و تصریح کرد: در چند سال گذشته فرصت خوبی برای دانشگاه‌های استان در زمینه پیوند با صنعت و بخش‌های اجرایی فراهم شده است.

وی مشارکت ۱۸۰ استاد دانشگاه در طرح آمایش استان را از جمله این همکاری‌ها برشمرد و افزود: سند توسعه استان آماده شده و تا آذر ماه سال جاری اجرایی خواهد شد.

استاندار اصفهان اظهار کرد: به دلیل محدودیت‌هایی که برای پاسخ به مطالبات دانشگاه‌ها داشتیم و نتوانستیم آنطور که انتظار داشتیم، ارتباط دانشگاه‌های استان را با تهران تقویت کنیم؛ عذرخواهی می‌کنم.

شایان ذکر است در این آیین دکتر محمود مدرس هاشمی به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان معرفی شد.

وی مقاطع کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد خود را در رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی اصفهان با رتبه اول و مقطع دکترا را در سال ۱۳۷۹ و در رشته مهندسی برق گرایش مخابرات در دانشگاه صنعتی شریف با درجه عالی پشت سر گذاشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز