خبرگزاری کار ایران

حمایت از تولیدکنندگان بدهکار ۱۰۰ هزار شغل اصفهان را حفظ می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۲

با اینکه ۱۲هزار هکتار شهرک‌های صنعتی در اصفهان وجود دارد و اصفهان در این زمینه حرف اول را در کشور می‌زند اما بودجه بیشتری به اصفهان اختصاص نیافته است.

اصفهان – ایلنا: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به اینکه ۴ هزار واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی مشغول فعالیت هستند که یک‌صد هزار اشتغال را در شهرک‌های خود جای داده‌اند، گفت: ۸ هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش قرار بود به صنایع اصفهان تعلق گیرد که همراه با ۶ هزار میلیارد بودجه صیانت از تولید، هنوز پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالوهاب سهل آبادی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان، اعلام کرد: قطب صنعت کشور، با وجود صنایع مادر بزرگ، که منفعت آن برای تمام کشور است از بی‌عدالتی رنج می‌برد.

وی با انتقاد از یکی شدن عدالت و مساوات در نگاه برخی از مسوولان کشور، ادامه داد: با اینکه ۱۲هزار هکتار شهرک‌های صنعتی در اصفهان وجود دارد و اصفهان در این زمینه حرف اول را در کشور می‌زند اما بودجه بیشتری به اصفهان اختصاص نیافته است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به مشکلات فراوانی که تولیدکنندگان با آن روبرو هستند، گفت: بیشتر مشکلات با همت خود صنعتگران حل شده، علاوه بر آن برای برخی امور، شهرداری‌‌ها درست نقطه مقابل شهرک‌های صنعتی قرار گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با مذاکراتی اعضای خانه صنعت و معدن و استاندار اصفهان، قرار بر این شد که تولیدکنندگان بدهکار را ممنوع‌الخروج نکنند.

سهل آبادی مشکلات کمبود امکانات اطفاء حریق، زیر ساختی و به ویژه تصفیه خانه فاضلاب را مهم‌ترین نیازهای شهرک‌های صنعتی استان اصفهان برشمرد و افزود: از میان ۸۰ شهرک‌های صنعتی اصفهان، فقط هشت واحد تصفیه خانه فاضلاب دارند همچنین برای رساندن امکاناتی از جمله برق به این نواحی، صنعتگران، نیاز به حمایت‌های مالی دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز