خبرگزاری کار ایران

جشنواره فیلم کودک اصفهان در حال برگزاری است

کد خبر : ۱۰۹۷۲

استقبال آثار و فیلمسازان خارجی از جشنواره فیلم کودک ایران آن هم در این شرایط دشوار این پیام مهم را دارد که سرزمین کهن ایران همواره مورد توجه هر فرد صاحب فکر و فرهنگی است.

ایلنا - اصفهان: برگزاری جشنواره فیلم کودک با این شور و نشاط در شهر اصفهان، پاسخی به فعالیت‌های ضد ایرانی دشمنان ایران اسلامی است که نشان می‌دهد نمی‌توانند با این کار‌ها تأثیری بر روی زندگی مردم ایران گذارند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، معاون امور فعالیت‌های سینمایی و سمعی و بصری سازمان سینمایی با اعلام این مطلب گفت: شاهد برگزاری بیست ‌و ششمین جشنواره هستیم و باردیگر استان اصفهان میزبان این رویداد سینمایی شده است. فرزندی که دوباره به موطن اصلی خود بازگشته و اگرچه زمانی که در سرزمین‌های دیگر هم بود به خوبی از این فرزند میزبانی شد؛ اما به هرحال برگزاری جشنواره در شهر اصفهان مساله دیگری است.

سید علیرضا سجادپور با اشاره به اهمیت برگزاری مطلوب این رویداد مهم سینمایی ادامه داد: برگزاری امسال جشنواره و شور و نشاطی که در سطح شهر و منطقه ایجاد کرده است بسیار ارزمشند است و یک پیام مهم برای دشمنان این سرزمین کهن و با فرهنگ دارد.

به گفته وی استقبال آثار و فیلمسازان خارجی از جشنواره فیلم کودک ایران آن هم در این شرایط دشوار حاوی پیام مهمی است که سرزمین کهن ایران همواره مورد توجه هر فرد صاحب فکر و فرهنگی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز