خبرگزاری کار ایران

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی اصفهان خبر داد:

رشد ۱۱۲ درصدی اعضای کتابخانه‌های عمومی اصفهان

کد خبر : ۱۱۰۹۲

در نیمه نخست امسال، ۳۲۱ هزار نسخه کتاب امانت گرفته شده، در حالی که سال گذشته این آمار ۲۹۰ هزار نسخه بود که نشان دهنده رشد ۱۱ درصدی است.

ایلنا - اصفهان: رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اصفهان از رشد ۱۱۲ درصدی اعضای کتابخانه‌های عمومی در شش ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علی جعفرپور، تعداد اعضای کتابخانه‌های عمومی در شش ماه نخست امسال را ۷۹ هزار و ۲۴۹ نفر اعلام کرد و افزود: در مدت مشابه سال گذشته این تعداد ۳۷ هزار و ۳۴۹ نفر بودند.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌هایی مانند مسابقات کتابخوانی، جشنواره‌ها و طرح‌های جدید برای جذب افراد علاقه‌مند به کتابخانه‌ها در این مدت، خاطرنشان کرد: این مدت ۳۲۱ هزار نسخه کتاب امانت گرفته شده، در حالی که سال گذشته این آمار ۲۹۰ هزار نسخه بود و این موضوع نشان دهنده رشد ۱۱ درصدی است.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اصفهان تعداد کتابخانه‌های اصفهان، پس از افزودن شدن کتابخانه فرزانگان بهارستان را ۳۲ باب اعلام کرد و ادامه داد: بزودی کتابخانه‌های دیگری نیز به این مجموعه اضافه می‌شود.

به گفته جعفرپور، هم اکنون تمام کتابخانه‌های شهرستان به سامانه یکپارچه مدیریت کتابخانه‌های عمومی کشور و اینترنت پرسرعت برای دسترسی آسان اعضا به منابع کتابخانه‌ای متصل شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز