خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی آموزش و پرورش كاشان:

استكبارجهانی، ایران را به عنوان یك نظام رقیب راهبردی قلمداد می‌كند

کد خبر : ۱۱۲۷۵

با گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی استكبارجهانی، ایران را به عنوان یك نظام رقیب راهبردی قلمداد می‌كند.

ایلنا - كاشان: معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پروش گفت: با گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی استكبارجهانی، ایران را به عنوان یك نظام رقیب راهبردی قلمداد می كند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در كاشان "سیداحمد افراشی" در همایش معاونان پرورشی مدارس كاشان در سالن اجتماعات كانون الزهرا افزود: از آغاز استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران، استكبار جهانی از دو نگاه برخورد با این نظام را هدف گرفته است.

به گفته وی، دشمنان ایران در نگاه اول، از بدو پیروزی انقلاب تا كنون، برخورد با نظام جمهوری اسلامی را هدف گرفته بود و ترور، جنگ تحمیلی، فشارهای سیاسی، تحریم اقتصادی و جنگ نرم را طراحی كردند.

وی با اشاره به تغییر نگاه دشمنان به ایران تصریح كرد: در نگاه دوم، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یك نظام رقیب راهبردی پذیرفته و قلمداد می كند.

وی اظهار داشت: رشد و پیشرفت های چشمگیر ایران، بیداری اسلامی در منطقه با الگو قرار دادن انقلاب اسلامی و چالش های لیبرال دموكراسی و نظام سرمایه داری غرب، دلیل تغییر نگاه جهان استكبار است.

به گفته وی، حقوق بشر و موضوع فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران، ایجاد جبهه در كشورهای همسایه ما و فشار بر متحدین ما، سه حوزه فعال استكبار جهانی برای ضربه زدن بر نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی تصریح كرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در دو جبهه با دشمن روبرو هست، جنگ اقتصادی و جنگ نرم كه تمام ابعاد آن باید جدی گرفته شود.

وی تصریح كرد: تبلیغ و القای ایجاد نارضایتی عمومی، جداكردن و دل زدگی مردم از نظام، سناریوهای دشمن در دو سال اخیر بوده است كه باید در مدرسه ها نسبت به آن برای دانش آموزان روشنگری كرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پروش گفت: مهمترین مسوولیت معاونان و مربیان پرورشی، آگاهی و بصیرت افزایی دانش آموزان است.

وی با اشاره به توطئه دشمنان در اهانت به مقدسات دینی اظهار داشت: اهتمام به امر نماز و معارف دینی، به عنوان سنگر دفاع، ترویج و مورد توجه قرار گیرد.

وی تاكید كرد: سرنوشت همه ما، با انقلاب گره خورده و حفظ و پاسداری از دستاوردهای آن وظیفه همه ماست.

افراشی، استفاده از فناوری ارتباطات و اطلاعات و هوشمند سازی مدارس، در انجام فعالیت های پرورشی توسط مربیان و معاونان پرورشی را خواستار شد.

به گفته وی، در سال جدید، طنین اذان در وقت شرعی پخش خواهد شد و نماز جماعت در مدارس شهرستان كاشان با حضور 210 نفر از ائمه جماعت اقامه می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز