خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان آران و بیدگل

متاسفانه نحوه برگشت مالیاتها در شهرستان آران و بیدگل مبهم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۸

درحالی كه كارخانه فولاد كویر آران و بیدگل درشش ماهه نخست سالجاری بیش از 14 میلیارد تومان مالیات پرداخت کرده برای همگان سوال برانگیز است كه این میلغ در كجا هزینه شده است در حالی كه كارگران بیشتر واحدهای تولیدی این شهرستان حقوق معوقه خود را دریافت نكرده اند.

ایلنا – آران و بیدگل: فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: درحالی كه كارخانه فولاد كویر آران و بیدگل در شش ماهه نخست سالجاری بیش از 14 میلیارد تومان مالیات پرداخت نموده برای همگان سوال برانگیز است كه این میلغ در كجا هزینه شده است در حالی كه كارگران بیشتر واحدهای تولیدی این شهرستان حقوق معوقه خود را دریافت نكرده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران وب یدگل « روح الله سلگی» در مراسم بهره برداری طرح( ps d)) استاندارد سازی فرآیند های مالیاتی كه با حضور معاون مالیاتی كشور، مشاور وزیر اقتصاد و دارایی، مدیركل مالیاتی استان اصفهان، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان آران و بیدگل در اداره مالیاتی این شهرستان برگزارشده بود به بیان دغدغه های اصلی مردم این شهرستان در عدم برگشت مالیاتهایی كه به صتدوق دولت پرداخت می شود جهت عمران و آبادانی این شهر اشاره كرد و گفت: با توجه به اینكه بیش از 800 واحد تولیدی و صنعتی دراین شهرستان فعالیت می نمایند و نرخ بیكاری نیز در این شهرستان صفر است متاسفانه نحوه برگشت مالیاتها دراین شهر مبهم است.

فرماندار آران و بیدگل با انتقاد شدید  از اینكه متاسفانه مالیات برخی واحدهای صنعتی آران و بیدگل در اصفهان پرداخت می‌شود گفت: چرا متولیان امر مالیات كه سالیانه مبالغ زیادی به عنوان مالیات از شركتها و مردم این شهرستان دریافت می كنند به رغم اینكه این شهرستان از نظر تولیدات فرش ماشینی مقام اول را در استان دارد و نرخ بیكاری آن صفر است و از پیشرفت صنتعی خوبی برخوردار است شهرداری این شهر باید 3 میلیارد تومان بدهكار باشد و آموزش و پروزش نیز با كمبود شدید مالی مواجه باشد.

وی تصریح کرد: همانطور كه مردم این شهرستان با حضور در كلیه صحنه های انقلاب اسلامی بیش از 750 شهید تقدیم انقلاب کرده و مقام اول ایثارگری را در كشور كسب كرده اند نباید مالیاتهایی كه از واحدهای صنعتی این شهرگرفته می شود با توجه به محرومیتی كه این شهر ستان دارد در جای دیگر هزینه شود.

سلگی به رشد 300 درصدی پرداخت ذكات در این شهرستان اشاره كرد و گفت: چرا مالیاتهایی كه كارخانجات بزرگ این شهر پرداخت می كنند پول آن باز نمی گردد تا صرف آبادانی و رفع مشكلات این  شهر ستان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز