خبرگزاری کار ایران

یك مسئول خبر داد:

اخذ موافقت اصولی برای سه زیرساخت گردشگری در كاشان

کد خبر : ۱۲۷۴۴

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کاشان از اخذ موافقت اصولی سه زیر ساخت گردشگری در شهرستان کاشان خبر داد.

ایلنا - كاشان: سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کاشان از موافقت اصولی 3 زیر ساخت گردشگری در شهرستان کاشان خبر داد.

" حسین یزدانمهر" در گفتگو با خبرنگارایلنا در كاشان با اعلام این خبر  افزود: این سه زیرساخت شامل یک سفره خانه سنتی، یک کمپینگ گردشگری و یک مجموعه بین راهی در کاشان است که موفق به اخذ موافقت اصولی از اداره کل استان اصفهان شدند.

وی با اشاره به پتانسیلها و قابلیت های زیاد سرمایه گذاری بخش گردشگری در شهرستان کاشان گفت: شناسایی تاسیسات گردشگری و زیر ساختهای میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کاشان از یکی از اهداف این اداره بوده و این مدیریت دست تمامی افرادی که در بخش گردشگری حاضر به سرمایه گذاری هستند را به گرمی فشرده و از تمامی سرمایه گذارن دعوت به همکاری می كند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کاشان در پایان با اشاره به وجود خانه های تاریخی متعدد در کاشان یاد آور شد: خانه های تاریخی متعددی در کاشان وجود دارد که آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

به گفته وی این مهم با 3 هدف مرمت و نگهداری خانه های تاریخی،تغییر کاربری و افزایش زیرساخت های گردشگری و نیز حفظ بافت تاریخی ارزشمند کاشان صورت می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز