خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی شهر:

اصفهان برای پذیرایی از مهمانان اجلاس سران آماده است

با توجه به اینکه دیدن آثار منحصر شهر موزه تاریخی و پرآوازه اصفهان، همیشه مورد علاقه میهمانان خارجی و گردشگران است، مدیریت این کلانشهر برای حضور و پذیرایی از میهمانان این اجلاس، آمادگی کامل دارد.

اصفهان – ایلنا: رییس شورای اسلامی شهر اصفهان از آمادگی کلانشهر اصفهان برای پذیرایی از میهمانان و سران شرکت کننده در اجلاس جنبش غیرمتعهد‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، عباس حاج رسولی‌ها با اشاره به حضور سران کشورهای مختلف در تهران گفت: در مدت برگزاری اجلاس سران در کشورمان، پرچم کشورهای میهمان در معابر شهری اصفهان نصب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دیدن آثار منحصر بفرد شهر موزه تاریخی و پرآوازه اصفهان، همیشه مورد علاقه میهمانان خارجی و گردشگران است، مدیریت این کلانشهر برای حضور و پذیرایی از میهمانان این اجلاس، آمادگی کامل دارد.

وی ابلاغ دستورالعمل به مدیران شهری را در راستای آمادگی آن‌ها دانست و افزود: در این دستورالعمل به شهرداران مناطق چهارده گانه توصیه شده تا اقدام به آماده سازی شهر و انجام مواردی همچون نصب پرچم کشورهای شرکت کننده در اجلاس در سطح شهر، رسیدگی دائم به وضعیت روشنایی و نور‌پردازی پارک‌ها، میدان‌ها، پل‌ها، رینگ ترافیکی و ابنیه تاریخی همچون حمام علی قلی آقا، میدان امام (ره)، چهلستون، کوه صفه، کلیسای وانک، منارجنبان و آتشگاه کنند.

حاج رسولی‌ها همچنین از نصب نمادهای ویژه تهیه شده توسط سازمان زیباسازی در میادین اصلی، آب نما‌ها و نور‌پردازی آن‌ها توسط مناطق و خط کشی ترافیکی خیابان‌ها بویژه در مسیرهای تردد و حضور میهمانان خبر داد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان از شهروندان خواست در این مدت به منظور تردد آسان هیات‌های خارجی بویژه در مسیرهای منتهی به اماکن تاریخی، از ترددهای غیرضرور خودداری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز