خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

مردم اصفهان از تعطیلی پنجشنبه استقبال زیادی کردند

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۳۷

مسائل استان در محیطی علمی، کار‌شناسی و کاملا تخصصی تعقیب شده و نهایتا به استناد خرد جمعی تصمیم گیری و اجرا می‌شود و کلیه تصمیمات مدیریت استان بر مبنای افزایش طول عمر افراد جامعه از لحاظ کیفی و کمی و همچنین ارتقا سلامت مردم است.

اصفهان – ایلنا: استاندار اصفهان با اشاره به استقبال مردم شهر اصفهان از طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها گفت: تصمیم گیری‌های اجرایی استان با تحمیل و استبداد ورزی نبوده و اصل خرد جمعی و مشورت مطرح است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علیرضا ذاکراصفهانی، در صد و بیست و دومین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان تاکید کرد: مسائل استان باید در فضایی آرام و به دور از حاشیه سازی‌ها پیگیری و بررسی شود و اجازه هیچ گونه دخالت در فرایند‌هایی که تصمیم گیری آن بر عهده مدیران اجرایی استان است را نمی‌دهیم.

وی از مدیران اجرایی استان نیز خواست در  محیطی علمی به بررسی و نتیجه گیری بپردازند و افزود: مردم شهر اصفهان از طرح تعطیلی پنجشنبه استقبال زیادی کردند وکارمندان شهرداری اصفهان نیز خواستار تعطیلی شدند.

استاندار اصفهان که معتقد است طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها باید در آزمون و خطا قرار گیرد تا معایب و محاسن آن مشخص شود، گفت: حمایت از مدیران جسارت وارد شدن به مرحله عمل را برای دستگاه‌ها ایجاد خواهد کرد به ویژه آنکه اسنادی که در جلسات توسط مدیران ارائه می‌شود جامع و در نوع خود بی‌بدیل است.

وی پیشگیری را بسیار کم هزینه‌تر و پرفایده‌تر از درمان دانست و افزود: با توجه به اینکه موارد بسیاری از جمله محیط اجتماعی، سطح سواد، برخورداری از حمایت‌های اجتماعی، اقتصاد، اشتغال و... در سلامت انسان مؤثر است، لذا پیشبرد سند راهبردی سلامت همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی استان را می‌طلبد.

ذاکر اصفهانی در این جلسه با تاکید بر اینکه هر گونه حاشیه سازی مانع فعالیت توسعه‌ای در استان خواهد شد، اعلام کرد: مسائل استان در محیطی علمی، کار‌شناسی و کاملا تخصصی تعقیب شده و نهایتا به استناد خرد جمعی تصمیم گیری و اجرا می‌شود و کلیه تصمیمات مدیریت استان بر مبنای افزایش طول عمر افراد جامعه از لحاظ کیفی و کمی و همچنین ارتقا سلامت مردم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز