خبرگزاری کار ایران

امام جمعه كاشان درگفتگو با ایلنا:

رئیس جمهور آینده ایران باید كسی باشد كه درد اسلام و انقلاب داشته باشد

با توجه به اینكه نظام جمهوری اسلامی ایران از یك رهبری حكیم آگاه و هدایتگر برخوردار است جای هیچگونه نگرانی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آینده نیست.

ایلنا - كاشان: نماینده ولی فقیه و امام جمعه كاشان گفت: با توجه به اینكه نظام جمهوری اسلامی ایران ازیك رهبری حكیم آگاه و هدایتگری برخورداراست جای هیچگونه نگرانی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آینده نیست.

«آیت الله عبدالنبی نمازی » در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در كاشان با اعلام این مطلب با اشاره به اینكه بعضی از گروهها، احزاب سیاسی و ورشكستگان عرصه سیاست در تلاش هستند كه برنامه هایی را برای انتخابات ریاست جمهوری آینده داشته باشند ولی جای هیچ گونه نگرانی نیست، گفت: هركس كه بخواهد برخلاف مسیر و حركت عمومی ملت و رهبری نظام حركت كند محكوم به شكست است.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینكه به حمدالله رهبری نظام بالای سرهمگان است و ملت ایران به وظایف خود آگاه هستند، گفت: انتخاب رئیس جمهوری آینده كشور جمهوری اسلامی ایران بر اساس معیارهای كلی نظام اسلامی كشورمان خواهد بود.

امام جمعه كاشان تصریح كرد: رئیس جمهور ایران باید كسی باشد كه اولا درد اسلام و انقلاب را داشته باشد، خاك جبهه را خورده باشد و دیدگاههایش دیدگاههای صد در صد امامی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز