خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشكی كاشان:

با حضور وزیر بهداشت از فعالین دانشگاه علوم پزشكی كاشان تجلیل خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۴۵

رئیس دانشگاه علوم پزشكی كاشان از حضور وزیر بهداشت و درمان طی دو هفته آینده به منظور تجلیل از فعالین حوزه سلامت و افتتاح چندین پروژه بهداشتی و درمانی در كاشان خبر داد.

ایلنا – كاشان: رئیس دانشگاه علوم پزشكی كاشان از حضور وزیر بهداشت و درمان طی دو هفته آینده به منظور تجلیل از فعالین حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشكی كاشان و افتتاح چندین پروژه بهداشتی و درمانی در كاشان خبر داد.

محمد حسین اعرابی در حاشیه افتتاح نمایشگاه 25 سال فعالیت دانشگاه علوم پزشکی کاشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در كاشان با اعلام این خبر با اشاره به اینكه برگزاری نمایشگاه ربع قرن فعالیت دانشگاه علوم پزشكی كاشان به منظور شناساندن و گرامی داشت خدماتی كه پرسنل برای تاسیس و ادامه این دانشگاه داشتند برگزار شده است گفت: 15 روز آینده مراسمی با حضور وزیر بهداشت و درمان، خیرین سلامت، مسئولین شهری كاشان و كسانی كه از ابتدای تاسیس این دانشگاه به نوعی دخالت داشتند برگزار خواهد شد تا از فعالین در این عرصه تجلیل و قدردانی به عمل آید.

وی تصریح کرد: وزیر بهداشت و درمان در سفر خود به كاشان و آران و بیدگل ضمن شركت در مراسم تجلیل فعالان بهداشت و درمان این شهرستان چندین پروژه را نیز به بهره داری خواهند رساند و كلنگ چندین پروژه مهم بهداشتی و درمانی را در كاشان و آران و بیدگل به زمین خواهند زد.

اعرابی با اشاره به اینكه افتتاح بیمارستان اعصاب و روان در این شهر با زیر بنای 6600 مترمربع و با اعتباری بالغ 5 میلیارد تومان كه 40 درصد هرینه آن را خیر پرداخت نموده و مابقی آن را وزارت بهداشت و درمان هرینه نموده است از جمله پروژه هایی است كه با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری خواهد رسید گفت: در این بیمارستان كلیه خدمات كلینیك اعصاب و روان و كارهای بازتوانی بیماران اعصاب و روان انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز