خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

هیچ مجرمی در اصفهان اجازه شرارت نخواهد یافت

نیروی انتظامی می تواند با اجرای طرحهای جدید و ویژه احساس امنیت را در بین مردم بالا برده و اصفهان را كه در همه ابعاد اقتصادی، سیاسی، دینی، علمی و اجتماعی نمونه است را به یك شهر نمونه از نظر امنیت و آرامش تبدیل كند.

اصفهان - ایلنا: فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد: اجازه شرارت و نا امنی به هیچ مجرمی را نمی دهیم و با تمام امكانات، تجهیزات موجود و همه قوا با این افراد مقابله خواهیم كرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سردار عبد الرضا آقاخانی با اشاره به ظرفیتهای بالایی که فرماندهی انتظامی استان برای ایجاد یك امنیت مطلوب و پایدار برای مردم برخوردار است، گفت: نیروی انتظامی می‌تواند با اجرای طرحهای جدید و ویژه احساس امنیت را در بین مردم بالا برده و اصفهان را كه در همه ابعاد اقتصادی، سیاسی، دینی، علمی و اجتماعی نمونه است را به یك شهر نمونه از نظر امنیت و آرامش تبدیل كند.

وی افزود: با این توان بالایی كه در مجموعه فرماندهی انتظامی و هماهنگی كه بین مسئولان استان وجود دارد امیدواریم كه بتوانیم كارهای خود را دقیق‌تر و بهتر از گذشته فقط برای كسب رضای خدا و مردم به انجام برسانیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: هرچند كه طرح های امنیت محله محور، پاكسازی نقاط آلوده و طرح های امنیت اجتماعی و اخلاقی و انضباط اجتماعی همچنان در حال اجرا هستند اما باز هر جا كه لازم باشد و پلیس احساس نیاز كند و مردم مطالبه كنند طرح های ویژه ای را اجرا و با متخلفان و مزاحمان، توزیع كنندگان و مصرف كنندگان مواد مخدر، سارقان و آنان كه فرهنگ و ارزش های مردم را نشانه می روند برخورد قاطع و قانونی به عمل می آورد.

وی با بیان اینكه تمام سعی مجموعه فرماندهی انتظامی استان اصفهان این استان كه مردم با تمام وجود امنیت و آرامش موجود را حس كنند و بدون هیچ احساس خطر و دغدغه امنیتی به زندگی روز مره خود بپردازند گفت: در این خصوص هم تلاش كرده ایم تا با افزایش امكانات و پیشرفته كردن تجهیزات خود و از میان برداشتن برخی موانع سرراه میزان حضور ماموران واحد های گشت ۱۱۰ بر سر صحنه را افزایش دهیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام آمادگی در خصوص دریافت هرگونه نظر و پیشنهاد از سوی مردم خاطر نشان كرد: مردم می توانند نظرات و پیشنهادات خود را جهت هرچه بهتر شدن ماموریت ها و افزایش امنیت شهر و محله خود از طریق شماره تلفن ۱۹۷ ارائه كنند.

آقاخانی، همدلی و همزبانی را یكی از نكات مهم برای رسیدن به هدف برشمرد و اظهار داشت: خوشبختانه این همدلی، همراهی و هماهنگی بین مردم، رسانه ها و مسئولان استان برای رسیدن به آرامش و امنیت جامعه و شهری ایمن و سالم و عاری از هر گونه جرم و جنایت برقرار است و با این ویژگی پلیس اصفهان نیز در انجام ماموریت های خود موفق خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز